הגרסה החדשה של Angry Birds הורדה יותר מ-10 מיליון פעמים – בשלושה ימים בלבד

רבים מגדירים את הגרסה החדשה כמשחק ההמשך ל-Angry Birds המקורי, מאחר שהיא כוללת שינויים באופן המשחק ובדרך שעובר כל שחקן בדרכו לשלב הבא ● משתמשי אנדרואיד יכולים להוריד אותה בחינם, עם פרסומות, ואילו בעלי ה-iPhone שיורידו אותה ישלמו עבורה שלושה דולרים, ללא פרסומות ● בינתיים אין גרסה של המשחק החדש לחלונות פון, אולם גרסה שכזו תצא בקרוב

Space, המשחק החדש בסדרת הציפורים הזועמות (Angry Birds) של רוביו (Rovio), הוכיח תוך ימים ספורים בלבד עד כמה הציפורים הנלחמות בחזירים עדיין פופולאריות מאוד, כנראה יותר מכל יישום של משחק אחר למערכות ההפעלה הניידות. בתוך שלושה ימים בלבד לאחר השקתו, הורדה הגרסה החדשה של Angry Birds יותר מ-10 מיליון פעמים.

המשחק מוגדר על ידי רבים כמשחק ההמשך ל-Angry Birds המקורי, מאחר שהוא כולל שינויים באופן המשחק ובדרך שעובר כל שחקן בדרכו לשלב הבא.

Angry Birds Space שוחררה בסוף השבוע למכשירי אנדרואיד (Android) בחינם, עם חשיפה לפרסומות, ולמשתמשי iPhone תמורת שלושה דולרים, ללא פרסומות. בנוסף, רוביו שחררה גרסה מיוחדת של המשחק באיכות אבחנה גבוהה עבור מכשירי ה-iPad. יצוין, כי החברה לא סיפקה נתונים לגבי התפצלות ההורדות בין הפלטפורמות השונות.

רוביו מתכוונת לשחרר בקרוב גרסה של המשחק החדש עבור חלונות פון (Windows Phone), אף על פי שלא התכוונה לעשות זאת בתחילה. החברה שינתה את דעתה בעקבות מחאות שהושמעו הן ממיקרוסופט (Microsoft) והן ממשתמשים במערכת ההפעלה שלה. הגרסה הראשונה של Angry Birds, שניתנת להורדה בחינם, נחשבת ללהיט גם כיום בקרב משתמשי חלונות פון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים