תוכן שיווקי

טל וייסר, מנכ"ל משותף בחברת !We: "אנו שמים לעצמנו למטרה להרחיב את פתרונות האבטחה ולוחמת הסייבר בעולם הענן"

27/03/2012 15:07

"מלחמת הסייבר גורמת למודעות גדולה, מה שיגרום להקצות תקציבים גדולים לעניין ולהתמודד עם האתגרים החדשים שעומדים בפתח. מלחמת הסייבר גורמת נזקים לחברות, פוגעת במוניטין החברה שיכולה להגיע לפגיעה עסקית", מסביר טל וייסר, מנכ"ל משותף בחברת !We, המתמחה בין היתר בתחום אבטחת המידע. "אף על פי כן, ההתקפות בתקופה האחרונה על חברות במשק, לא פגעו במערכת הליבה של חברות אלו".

איך !We מספקת פתרונות לסיכונים מסוג זה?
"!We מתמקדת בפתרונות ייחודיים בעולם אבטחת המידע ונוכחת בעולמות אלו אצל מרבית לקוחות האנטרפרייז בישראל. כפועל יוצא מזה, עם הגעת האיומים החדשים, אנו בונים מתודולוגיה לצרכים כאלה ואחרים למתן מענה לצרכים העסקיים והרגולטורים, והאתגרים החדשים שמולם עומדים לקוחות החברה. לאחרונה, הקמנו צוות שתחומו העיקרי הוא בסייבר, המונה צוות בעל מיומנויות וניסיון רב, כאשר המטרה העיקרית היא להפוך את התאוריה שלנו בנושא זה לפרקטיקה. כך נוכל לסייע ללקוחותינו להתכונן טוב יותר לקראת מתקפות ואיומים ולהכין את הקרקע להגן על העסק שלהם".

איך אתה רואה את השת"פ והתפתחות !We באבטחת מידע לאור העובדה ש-ArcSight נרכשה על ידי HP  לפני כשנה?
"אין ספק שהרכישה של ArcSight, מובילה עולמית בתחום פתרונות לניטור אירועי אבטחת מידע, תיתן תנופה אדירה ותספק פוטנציאל גדול לשוק ניטור אבטחת המידע וזאת לאור הנוכחות המסיבית של HP ESP אצל לקוחות אנטרפרייז בישראל. ביחד עם הניסיון והידע שנצבר במרוצת השנים על ידי צוות המומחים של חברת !We בעולם אבטחת המידע, נספק ללקוחות פתרון שלם, יעיל ומקיף, בין אם זה לצרכים פנימיים ובין אם זה לעמידה ברגולציות כגון 357, PCI, NERC, Hippa ועוד. סל המוצרים הרחב שמציעה חברת HP ESP, הכולל גם את TippingPoint ואת Fortify בנוסף ל-ArcSight, יעשיר את מגוון הפתרונות שחברת !We מציעה ללקוחותיה".

מה המענה שיש לחברת !We בעולם אבטחת המידע בענן?
"אנחנו תמיד מחפשים להיכנס לתחומים חדשים במסגרת השירותים שלנו ולעמוד בדרישות השוק. יש לנו ניסיון רב שנים בעולם ה-IaaS ואנו שמים לעצמנו למטרה להרחיב את פתרונות אבטחת המידע בעולם הענן. כידוע, חברת !We נוכחת חזק בעולם מחשוב הענן כבר משנת 2009 ואנו מתכוונים להעצים את האחיזה שלנו בתחום ה-IaaS. המוצר העיקרי שלנו בתחום זה הוא פתרון ה-Deep Security של טרנד מיקרו, אשר פותח על מנת לספק מענה לכל צרכי האבטחה בעולם של ענן ווירטואליזציה".

אירועים קרובים