שחקנית MVNO חדשה בישראל: הלו השיקה את פעילותה

ספקית הסלולר הווירטואלית החדשה תציע חבילה שירות במחיר של 99 שקלים לחודש, הכוללת דקות שיחה והודעות SMS ללא הגבלה ● לקוחות שירצו גם גלישה ישלמו 19.90 שקלים לחודש על גלישה ללא הגבלה ● רוני לשצ'ינסקי, מנכ"ל הלו: "אנו מתכוונים להיות חברת הסלולר הגדולה ביותר בארץ, עם 2.5 מיליון משתמשים"

חברת התקשורת היל"ת הודיעה היום (ג') על כניסתה לתחום הסלולר כספקית סלולר וירטואלית (MVNO) חדשה בישראל. החברה תפעל תחת המותג הלו, לאחר שפעילותה של סלראן ומותג פייב שלה – שהודיעה על תחילת ניסוי משתמשים בדצמבר 2011, מוזגה לתוכה במלואה. החברה תשיק את פעילותה המסחרית בתחילת החודש הבא.

במסיבת עיתונאים שכינסה בתל אביב הבוקר, הודיעה היל"ת על השקת חבילה שירות במחיר של 99 שקלים לחודש, הכוללת דקות שיחה והודעות SMS ללא הגבלה. לקוחות שירצו גם גלישה ישלמו 19.90 שקלים לחודש על גלישה ללא הגבלה. כמו כן, הכריזה החברה על מחירי שיחה מוזלים מחו"ל לישראל: שקל וחצי לדקת שיחה ו-חצי שקל להודעת SMS מכל מדינה בעולם לישראל, וכן גלישה במחיר של 8 שקלים ל-1 מגה.

פעילותה הסלולרית של היל"ת-הלו לא תכלול מכירת מכשירים, אלא רק כרטיסי SIM. החברה הודיעה היא נמצאת במשא ומתן מתקדם עם רשתות שיווק קמעוניות בפריסה ארצית ורשתות למוצרי תקשורת, שדרכן אפשר יהיה לרכוש את כרטיס ה-SIM שלה, שיתמוך בכל הפעילויות הסלולריות, לרבות גלישה אינטרנטית ושימוש בשירותי מדיה, ומחירו יעמוד על 116 שקלים.

כפי שפורסם בעבר, פעילות סלראן שעברה כעת להיל"ת-הלו מבוססת על מתג סלולרי משלה ונשענת על מערכי האנטנות של שתי חברות – פרטנר ופלאפון. המשמעות היא שהלו תוכל לתת שירות גם ללקוחות בעלי מכשירים מדור-2 וללא גלישה.

רוני לשצ'ינסקי, מנכ"ל הלו, אמר כי "אנו מתכוונים להיות חברת הסלולר הגדולה ביותר בארץ, עם 2.5 מיליון משתמשים. הלו מביאה עמה רוח חדשה ובשורה מהפכנית לשוק התקשורת הישראלי, תחילה בתחום השיחות הבינלאומיות ועכשיו גם לתחום הסלולר".

לדבריו, "אין ספק כי העולם משתנה וכך גם הצרכן הישראלי, שדוגל היום בצרכנות נבונה וחותר להוזלת העלויות השוטפות שלו. אנו פועלים מתוך ההבנה והאמונה כי עלויות התקשורת בכלל והסלולר בפרט אינן חייבות להיות גבוהות, ולכן אנו מציעים לצרכן אלטרנטיבה זולה יותר בצורה משמעותית. בכך אנו מביאים בשורה לתחום הסלולר, עם מחירים פשוטים וקבועים וללא הגבלה. אנחנו מעריכים שההצעה שלנו תשנה את הדרך שבה אנו צורכים סלולר, ותדמה לאופן שבו צורכים סלולר בעולם המערבי".

בתחילת השנה השיקה החברה את פעילותה הראשונה בתחום השיחות הבינלאומיות, תחת המותג הלו-015, ולדברי המנכ"ל זוכה להצלחה עם מעל ל-100 אלף לקוחות חדשים בשבוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים