מטריקס תיישם את פתרונות ניהול רצפת הייצור למפעלים תהליכיים של Honeywell

פתרונות ה-MES, התומכים בתקנים בינלאומיים, יהוו השלמה לפתרונות נוספים המוצעים על ידי חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס בתחום ה-ERP והמערכות לניהול מרכזים לוגיסטיים ● הפתרונות מיושמים כיום במספר ארגונים בישראל, ביניהם בארבע מחלבות של תנובה, בטבע ובשמן תעשיות

חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס תציע את פתרונות ה-MES (ר"ת Management Execution System) לניהול ובקרת תהליך הייצור בתחום התעשייה התהליכית של Honeywel. פתרונות ה-MES יהוו השלמה לפתרונות נוספים המוצעים על ידי החטיבה בתחום ה-ERP והמערכות לניהול מרכזים לוגיסטיים (WMS).

מערכת ה-MES של Honeywell, הנקראת POMS, היא מערכת לניהול ובקרת תהליך הייצור בתחום התעשייה התהליכית. המערכות מותקנות כיום במספר ארגונים בישראל, ביניהם בארבע מחלבות של תנובה, בטבע ובשמן תעשיות.

משפחת מערכות ה-MES של Honeywell, התומכת בתקנים בינלאומיים, כוללת מספר מוצרי MES המותאמים לתעשיות שונות אשר יוצעו על ידי מטריקס ללקוחותיה. כך, למשל, מערכת POMS/POMSnet לתחום התעשייה התהליכית, התעשייה הפרמצבטית, הכימית, הביולוגית, תעשיית הדשנים, תעשיית המזון והמשקאות, ומערכת OptiVision לתחום תעשיית הנייר.

מוטי לוינשטיין, מנהל אגף תעשייה בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס: "מערכות POMS ו-OptiVision תספקנה לארגונים המייצרים מוצרים תהליכיים תכונות ייחודיות בתחום זה, כגון ניהול הייצור על פי מתכונים מוגדרים מראש, עקיבות מנות מלאה, בקרת איכות בכל שלבי תהליך הייצור, עבודה ללא ניירת, ניהול הביצוע של פקודות העבודה לייצור, אופטימיזציה של תהליכי הייצור, הקטנת טעויות המפעיל, קישור לכל סוגי הבקרים שברצפת הייצור ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים