מיקרוסופט ונוקיה ישקיעו 24 מיליון דולרים בתוכנית לקידום יצירת יישומים לחלונות פון

התוכנית החדשה, שמכונה AppCampus, נועדה להביא לתוספת משמעותית של מפתחים ויישומים חדשים לחלונות פון ● היא נהגתה מתוך הערכה שאחד המשתנים המובילים בהחלטה האם לרכוש טלפון חדש הוא כמות היישומים שזמינה עבורו ● באתר התוכנית נכתב, כי "מטרתה היא ליצור דור חדש של סטארט-אפים בתחום הנייד שמצליחים להתקיים בזכות עצמם" על ידי זיהוי הזדמנויות באופן גלובלי

מיקרוסופט (Microsoft) ונוקיה (Nokia) החליטו להשקיע 24 מיליון דולרים – 12 מיליון כל אחת -בפרויקט שיקדם את ייצור היישומים לסביבת חלונות פון (Windows Phone), מערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט.

התוכנית אמורה לצאת לדרך במאי הקרוב, לאחר שנוקיה אימצה לפני זמן מה את חלונות פון כמערכת ההפעלה עבור הדור החדש של הטלפונים החכמים מתוצרתה, אולם היא עדיין לא רואה פירות בעמלה. מיקרוסופט ונוקיה מעריכות שאחד המשתנים המובילים בהחלטה האם לרכוש טלפון חדש הוא כמות היישומים שזמינה עבורו. בהתאם, התוכנית החדשה, שמכונה AppCampus, נועדה להביא לתוספת משמעותית של מפתחים ויישומים חדשים לחלונות פון.

בדף הראשי של האתר שמוקדש לתוכנית החדשה נכתב, כי היא "הוקמה מתוך מטרה לעודד יצירה של יישומים ניידים חדשניים עבור המערכת התומכת של חלונות פון ולפלטפורמות של נוקיה, כולל סימביאן (Symbian) ו-System 40. מטרת התוכנית היא ליצור דור חדש של סטארט-אפים בתחום הנייד שמצליחים להתקיים בזכות עצמם" על ידי זיהוי הזדמנויות באופן גלובלי.

שתי החברות מנהלות את התוכנית בשיתוף עם האוניברסיטה הפינית אאלטו (Aalto). על פי נוקיה, שפינלנד היא מקום מושבה, מדובר באוניברסיטה שיצאו ממנה חברות סטארט-אפ רבות יחסית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים