תדיראן טלקום תספק פתרונות תקשורת לדיוויד אינטרקונטיננטל בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט תספק תדיראן טלקום למלון את IPX4000 - מערכת מרכזיות שכוללת דואר קולי ורישום שיחות ● הפתרון החדש מחליף את המרכזיות הקיימות במלון של נורטל והוא ישרת כ-1,000 משתמשים

תדיראן טלקום מקבוצת אפקון תעשיות תספק פתרונות תקשורת למלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הפרויקט החל לפני כמה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט תספק תדיראן טלקום את IPX4000 – מערכת מרכזיות שכוללת דואר קולי ורישום שיחות. הפתרון החדש מחליף את המרכזיות הקיימות במלון של נורטל (Nortel) והוא ישרת כ-1,000 משתמשים. ההטמעה בוצעה על ידי תדיראן טלקום שירותי תקשורת, אף היא מקבוצת אפקון.

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל כולל 555 חדרים ומרכז כנסים גדול והוא שייך לרשת אינטרקונטיננטל הבינלאומית. יצוין, כי תדיראן טלקום סיפקה עד כה פתרונות תקשורת ל-150 בתי מלון בארץ

דויד כהן, מנכ"ל דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב, אמר ש-"תקשורת היא מרכז העצבים של המלון, ולכן – אנחנו זקוקים לפתרונות הטובים ביותר. המלון שלנו מארח מדי שנה ועידות עסקיות ואנשי עסקים בינלאומיים המבקרים בישראל. הפתרון שנבחר הינו המתאים ביותר לצרכים של המלון, עקב רמת הפונקציונליות הגבוהה והתפעול הידידותי שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים