אפל: אין שום בעיה בסוללות של מחשבי ה-iPad החדשים

החברה דוחה את כל הטענות שצצו ברשת על התחממות, טעינה איטית ועוד בעיות במחשבי ה-iPad החדשים ● על פי החברה, מחווני הטעינה מורים על ערך של 100% עוד לפני שהושגה טעינה מלאה וההתחממות של מחשבי ה-iPad "נמצאת בטווח המפרטים שלנו"

כל השקה של אפל (Apple) מלווה בגל של תלונות מצד המשתמשים הראשונים. במקרה של מחשבי ה-iPad החדשים הן מתמקדות בהתחממות שלהם, זמן טעינה ממושך מדי, קשיים בהשגת טעינה מלאה ובעיות בתקשורת Wi-Fi.

בתגובה לטענות על כך שמחשבי iPad ממשיכים להיטען על אף שהמחוון מורה על שיעור טעינה של 100% אמר מייקל צ'או, סגן נשיא באפל, כי "מדובר בתפקוד שנועד לאפשר חיבור של המכשיר לרשת החשמל כל עוד המשתמש מעוניין בכך. זו תכונה מצוינת שהייתה מאז ומתמיד במערכת ההפעלה iOS".

על פי צ'או, בכל המכשירים המצוידים במערכת ההפעלה iOS – מחשבי iPad, מכשירי iPone ונגני iPod touch – מורים מחווני הטעינה על ערך של 100% עוד לפני שהושגה טעינה מלאה. לאחר מכן נפרקת מעט הסוללה ושבה ונטענת עד 100%, וחוזר חלילה. מחזורים אלה נמשכים עד שמנתקים את המכשיר מרשת החשמל, ובמשך כל זמן זה מורה מחוון הטעינה על ערך של 100%.

בכל מקרה, מבטיח צ'או, נהנים משתמשי iPad מחיי סוללה של עשר שעות בתקשורת Wi-Fi ו-9 שעות בתקשורת סלולרית מדור רביעי. באפל מסבירים שמשך הטעינה הארוך יותר נובע מכך שהסוללה הוגדלה ב-70% – מ-25 ואט-שעה בדור הקודם ל-42.5 ואט-שעה בדור הנוכחי.

בתגובה לטענות של מגזין הצרכנות Consumer Reports על התחממות של מחשבי iPad מסרה דוברת אפל, כי היא "נמצאת בטווח המפרטים שלנו". מומחי המגזין מצאו שלאחר 45 דקות של שימוש במשחק פעולה נמרץ הגיעה הטמפרטורה של מחשב ה-iPad החדש ל-47 מעלות צלזיוס, בהשוואה ל-39 מעלות צלזיוס במחשב iPad מהדור הקודם.

בעזרת מצלמת אינפרה-אדום קבעו הבוחנים, כי הלוח הקדמי והלוח האחורי של מחשב הלוח היו חמים בכ-8 מעלות צלזיוס יותר בהשוואה לדור הקודם, לאחר שימוש במשחק Infinity Blade II. הרוכשים הראשונים של מחשבי ה-iPad החדשים העלו אף הם טענות דומות בפורומים. "מחשב ה-iPad החדש שלי התחמם מאוד במהלך שימוש ברשת LTE, עד שהתקשיתי להחזיק אותו", נכתב באחת ההודעות שפורסמו באתר התמיכה של אפל.  "לא הורדתי קבצים, בסך הכול גלשתי בטוויטר (Twitter)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים