שגיב קרוננבלט, היטאצ'י: "התעשייה הבינה מזמן שהמידע הלא מובנה תופס נפח גדול מאוד בעולם האחסון"

"הלקוחות, התעשייה וספקי ה-IT הבינו שנדרש לטפל במידע הבלתי מובנה", אמר קרוננבלט, מהנדס פתרונות בהיטאצ'י ● הוא הציג את האתגרים הניצבים בפני מנהלי התשתיות בעולם האחסון, בהם הצורך בניהול מידע מרובה סביבות, העלויות הגדלות משנה לשנה והעדרה של ראייה כלל מערכתית על המידע המאוחסן

"התעשייה, הלקוחות וספקי ה-IT הבינו כבר מזמן שהמידע הבלתי מובנה הולך ותופס נפח גדול מאוד בעולם האחסון, ונדרש לטפל בו", כך אמר שגיב קרוננבלט, מהנדס פתרונות בהיטאצ'י (Hitachi).

קרוננבלט דיבר בכנס Storage2012. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מעולמות התשתיות והאחסון. הנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

בדבריו הציג קרוננבלט את האתגרים הניצבים בפני מנהלי התשתיות בעולם האחסון כיום: הצורך בניהול מידע מרובה סביבות; עלויות האחסון הגדלות משנה לשנה; היותה של סביבת ה-IT מרובת איי מידע והעובדה שהחיפוש אחריו גוזל זמן יקר; הצורך בהגנה על נתוני המידע; קיומם של צווארי בקבוק וירידה בביצועים בהעברת נתונים; והעדרה של ראייה כלל מערכתית על המידע המאוחסן.

"אנחנו מציעים פתרון אחוד, סביבה שלמה, שמנהלת את כל המידע הבלתי מובנה תחת שכבת אחסון וירטואלית אחת, בעלת ביצועים גבוהים", אמר קרוננבלט. "האסטרטגיה שלנו היא לספק פלטפורמה אחת אחודה, עם ניהול ממקום מרכזי אחד".

שי גלעזר, ה-CTO של נקסנטה ישראל. צילום: קובי קנטורהוא הוסיף, כי "הפתרון מתבסס על איחוד הנתונים במבנה אחיד, ארכוב ושמירה של הנתונים לאורך זמן, הגנה על הנתונים בכל נדבך ונדבך ויכולת חיפוש של הנתונים לפי כללים ודרישות". לדבריו, "הפתרון שלנו מאפשר איחוד של כלל נכסי המידע, ניהול פשוט, הגדלת ניצולת המערכות, הגנה על הנתונים וכל אלה יחדיו, בעלויות מופחתות".

"ניתן לחסוך ולטייב את הביצועים"
שי גלעזר
, ה-CTO של נקסנטה (Nexenta) ישראל, אמר ש-"ניתן לחסוך חלק ניכר מהתקציב ולהגיע לביצועים טובים יותר. יש לנו פתרון שליטה ובקרה למערכות אחסון בסביבות וירטואליות שמשפר את האחסון, ניהולו ועלויותיו. לקוחות שלנו מקבלים גמישות ויכולת גידול, לצד חסכון של 50% בעלויות האחסון מול המערכות הקנייניות המסורתיות. בנוסף, יש להם את החופש לבחור בכל חומרה, כי מדובר במערכת פתוחה".

"המערכות עובדות מהר יותר וביצועיהן טובים יותר", הוסיף גלעזר. "אנחנו מספקים פתרון כמו של חברות האחסון הגדולות, אלא שהוא הרבה יותר זול, עם רכיבים טובים יותר. מדובר בפתרון תוכנה, אנחנו מביאים את מהפכת הווירטואליזציה לעולם האחסון".

הוא סיכם באמרו, כי "נקסנטה הוא פתרון אחסון מתקדם בעלויות שפויות. הגמישות המוחלטת של החברה מספקת חיבוריות וממשק לכל סביבה, כמו גם יכולת בלתי מוגבלת לגדילה בנפחים וברף הביצועים. זאת, ללא מעמסה כבדה בסעיף העלויות. אנחנו עונים לכל אתגרי ומגמות האחסון כיום: וירטואליזציה, מיחשוב ענן, הוזלת מחירי האחסון, נגישות, פתיחות ואחסון לפי דרישה, כי מדובר בפתרון תוכנה פתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים