דיווחים: אפל מתכננת מחשבי iPad Mini, בממדים שמזכירים את מכשירי Note של סמסונג

על פי "מקורות אמינים בסין", אפל הזמינה צגים בקוטר של 5 אינץ' עבור מוצר עתידי שישתלב בין מכשירי iPhone למחשבי iPad ● לעומת זאת, רויטרס מדווחת שהמוצר שאפל מתכוונת להציע הוא iPhone עם מסך גדול יותר

ייתכן שאת ההשראה עבור המוצר הבא שיצויד במערכת ההפעלה iOS שאבה אפל (Apple) דווקא מהמתחרה המרה, והספקית החשובה, סמסונג (Samsung): מדובר במוצר שיהיה גדול במעט מטלפון חכם אבל קטן ממחשב לוח, בדומה למכשירי Galaxy Note של סמסונג.

האתר היפני Macotakara, שעוסק בחדשות על אפל, מצטט "מקורות אמינים בסין" שלפיהם החברה הזמינה מספקיות צגים צג בקוטר של 5 אינץ' עם אבחנה ברמת Retina Display. למכשירי Galaxy Note של סמסונג יש צג בקוטר של 5.3 אינץ'. באתר מעריכים שהמוצר החדש יופיע בשנה הבאה. ידיעה זו מצטרפת לידיעות נוספות שבהן הובעה הערכה, כי אפל מתכוונת להציע מוצר נוסף, שישתלב בין מכשירי iPhone למחשבי iPad.

בתחילת החודש פורסמה ידיעה באתר קוריאה טיימס (Korea Times) שבה צוטט מקור בכיר בסמסונג שטען, כי בכוונת אפל להציע מכשיר עם צג בקוטר של 7.85 אינץ'. קוטר הצג של מחשבי iPad הוא 9.7 אינץ'. באתר VentureBeat טענו דווקא שקוטר הצג של המכשיר החדש שאפל מתכוונת להציע הוא 7.1 אינץ'.

ואולם, על פי ידיעה של רויטרס (Reuters), אפל מתכוונת בסך הכול להציע דגם גדול יותר של מכשירי iPhone, עם צג בקוטר של 4.6 אינץ'. קוטרו של הצג במכשירי ה-iPhone הרגילים הוא 3.5 אינץ').

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים