Gstat תשווק את פתרונות PROS בישראל

פתרונות התוכנה של PROS, המיועדים לארגוני B2B גדולים, עוקבים באופן קבוע ואוטומטי אחרי מחירי המוצרים בשווקים, הוצאות הארגון המשתנות, עלויות חומרי הגלם ועוד ● על סמך פרמטרים אלה, מבצעים אופטימיזציה ובקרת מחירים, ומאפשרים לארגונים לבצע התאמות של מחירים ברמת הלקוח הבודד

Gstat חתמה על הסכם לייצוג והפצת פתרונות PROS לניהול ואופטימיזציה של מחירים בקרב ארגוני B2B. פתרונות התוכנה של PROS מיועדים לארגוני B2B גדולים, המשתמשים ברשת מפיצים ומחזיקים בקהל לקוחות רחב. הם מאפשרים לארגונים לבצע התאמות של מחירים ברמת הלקוח הבודד, כך שהארגון יצליח להציע לכל לקוח את המחיר האופטימאלי ביותר עבורו.

פתרונות PROS עוקבים באופן קבוע ואוטומטי אחר מחירי המוצרים בשווקים, הוצאות הארגון המשתנות, עלויות חומרי הגלם וכן הלאה, ועל סמך פרמטרים אלה מבצעים אופטימיזציה ובקרת מחירים. כמו כן, פתרונות אלו מאפשרים ביצוע סגמנטציה של לקוחות, אפיון מדוקדק ותמחור על פי מודל חכם העומד בבסיסם, וכן מבצעים תהליכי סימולציה של רמות תמחור שונות. בסוף התהליך, הפתרון הממוחשב מעביר את המידע באופן אוטומטי לאנשי המכירות, ומעדכן אותם לגבי טווח המחירים הרצוי עבור כל לקוח.

ארנונה אריאלי, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי ב-Gstat: "פתרונות PROS מתממשקים לכל מערכות ה-ERP והמערכות הממוחשבות האחרות בארגון, ללא צורך בביצוע התאמות מיוחדות. בנוסף, אחד היתרונות הבולטים של הפתרון בהשוואה לפתרונות מתחרים טמון ביכולות לבצע אופטימיזציה של המחירים על בסיס סטטיסטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים