תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מפגשים עם מקבלי החלטות בשוק הטלקום בבולגריה

29/03/2012 15:57

ב-29 במאי תצא משלחת חברות IT וטלקום בשיתוף עם לשכת הסחר ישראל-בולגריה וחברת Volaro הבולגרית, המיצגת את חברת היעוץ MIW בסופיה, לפגישות אחד על אחד עם אופרטורים, ספקי גישה לאינטרנט, אינטגרטורים, מפיצים, ואנשי מפתח מהמובילים בבולגריה ובבלקנים המחפשים להעשיר את סל הפתרונות והיכולת שלהם להתמודדות מול  מתחריהם באירופה ובעולם.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת היעוץ MIW, "זו המשלחת השלישית שלנו בשנה האחרונה לבולגריה, מדינה שקרובה לנו פיזית כמו גם מבחינה מנטלית ומבחינת הרצון לשתף פעולה ולעבוד יחדיו לטובת חיזוק השוק המקומי בטכנולוגיה ישראלית מתקדמת ויכולת לחדור עם פתרונות ישראלים מתקדמים לא רק לבולגריה ולבלקנים אלו גם למרכז-מזרח אירופה".

האירוע יערך בשיתוף פעולה עם נציגי ממשלת בולגריה, ASTEL (איגוד הטלקום הבולגרי), CRC (נציבות הרגולציה הבולגרית לתחום התקשורת) ושגרירות ישראל.

הגופים שעמם צפויים חברי המשלחת הישראלית להפגש הנם נציגי רכש, מנהלים בכירים ומקבלי החלטות  בארגונים המובילים בבולגריה, בהם: MTEL, Vivacom, Globul, Max Telecom, Blizoo, GCN, BIANOR, BORICA – BANKSERVICE, BULGARTEL, ELECTRON PROGRESS JSC, Enterprise Communications Group OOD, ERICSSON Telecommunications Bulgaria Ltd., Higher College of Telecommunications and Post, Information Services PLC, Interoute Bulgaria JSCo, TELENOVA OOD, ועוד.

לדברי שלומי ויזל, מנכ"ל VOLARO ונציג של חברת MIW בבולגריה, תחום ה-IT והטלקום הינו אחד התחומים התחרותיים אשר מובילים את כלכלת בולגריה. התחרות של החברות המקומיות גורמת להם להיות בחיפוש מתמיד אחרי הטכנולוגיה הבאה שתייעל את הפעילות העסקית. עם כניסת בולגריה ל’איחוד האירופי (התאגדות של 27 מדינות באירופה) בשנת 2007 הוקצו למדינה כספים רבים מתוך קרנות מימון של האיחוד האירופי. מטרת הסיוע היתה לשפר את התחרותיות תוך יצירת סטנדרטים ארופאים ע"י רפורמות בכדי לאפשר להן להתמודד מול מדינות אירופאיות ותיקות. חברות מקומיות מחפשות מידע על פתרונות\שירותים אשר יכולים להוביל לצמיחה, חסכון, צמצום עלויות בארגון ושיפור ROI".

ויזל מוסיף ומציין כי "בולגריה מחפשת חברות שייצרו שותפויות עם לקוחות ושותפים עסקיים בולגרים, יביאו טכנולוגיות ישראליות מתקדמות, ובעקר יסייעו בגיוס אשראי אשר ישלים את המימון האירופי לפרויקטים. היקף הסחר של ישראל מול בולגריה הסתכם בשנת 2010 בסך כולל של כ-183 מיליון דולר, עליה של כ-54% לעומת השנה הקודמת. הייצוא עלה מ-70 מיליון ל-111 מיליון דולר (עליה של 59%)  והיבוא מבולגריה עלה מ-48 מיליון דולר ל-71 מיליון דולר (47%)".

אירועים קרובים