תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ארגונים מהגרים מסביבות יוניקס ללינוקס

ג'קי עבאדי, מנהלת פעילות SUSE ב-NessPRO, מספרת על היתרונות הגלומים ב-SUSE Linux, לקראת כנס השקת הפעילות בארץ, שייערך באולם סטוקו בתל אביב בשבוע הבא, ב-3 באפריל

29/03/2012 18:07

מאת הילל יוסף

"לאחרונה, בעקבות הצורך להתייעל, לחסוך בהוצאות חומרה ותוכנה, לשפר את הזמינות והביצועים, ארגונים רבים בארץ מגיעים להחלטה להעביר את המערכות הקריטיות שלהם מסביבת יוניקס ללינוקס", כך אומרת ג'קי עבאדי, מנהלת פעילות SUSE ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, לקראת כנס השקת פעילות Linux SUSE, שייערך באולם סטוקו בשבוע הבא ב-3.4.

בכנס ירצו מספר מומחים. האנליסט פיני כהן מ-STKI יסקור את הכיוונים בשוק הלינוקס המקומי. רונלד דה יונג, סגן נשיא למכירות EMEA ב-SUSE, יציג את האסטרטגיה והחזון של SUSE. אמיר פלד, מנהל בכיר במיקרוסופט EMEA בתחום השיווק והפיתוח העסקי של שותפויות אסטרטגיות בקבוצת ה-Open Solutions, יציג את השותפות שבין SUSE  למיקרוסופט. יונתן יעקובסון, מומחה DB ולינוקס מנס טכנולוגיות, ירצה על ניהול והרצת עומס העבודה באמצעות SUSE. ד"ר הולגר סמולינסקי, מומחה IT  מיבמ בתחום פיתוח תוכנה למערכות פתוחות, ישוחח על קונסולידציה של עומסי עבודה בלינוקס על גבי IBM zEnterprise. ישי רז מ-HighSkills ישוחח על הסינרגיה בין SUSE ל-SAP. אורי שילה, יועץ לינוקס ומפתח J2ee מ-Radix Technologies, ירצה על SUSE Studio.

לדברי עבאדי, "ארגונים עד היום השתמשו במערכות לינוקס בעיקר לסביבות ה-back office ודווקא החברות הקטנות, נטולות המשאבים, וחברות הסטארט-אפ היוו את מנוע הצמיחה במעבר ללינוקס". עבאדי ציינה כי "אנו שומעים על ארגוני אנטרפרייז שמעבירים את סביבות הסאפ (SAP) ללינוקס, מבצעים קונסולידציה של שרתי בסיסי נתונים למכונות system Z מבוססות לינוקס ועוד".

עבאדי ציינה, כי "נובל נרכשה בשנה שעברה על ידי Attachmate ומוצריה חולקו לשלוש יחידות עסקיות נפרדות: NetIQ, SUSE, Novell, NessPRO משמשת מ-2011 כמשרד המקומי של החברה בארץ, והיעד השנה הוא למנף את שלוש היחידות העסקיות בארץ בעזרת השותפים הטכנולוגיים שלה. נספק לשותפים וללקוחות שירותים נילווים שהיו חסרים, כמו אירועים, שולחנות עגולים, מפגשים לרענון, חידושים, קורסים, הבאת מומחים ומרצים מחו"ל ופורומים".

"בסוף השנה שעברה פתחנו במכללת נס קורס Access Manager אותו העביר מדריך מוסמך מנובל", מסרה עבאדי. "השבוע נפתח קורס IDM ראשון וקורס המשך מתוכנן בעוד חודשיים. בתחום הכשרת Linux  SUSE, תשמש מכללת נס גורם מסמיך ל-CLP/CLA".

מה צפוי באירוע?
"בכנס השקת פעילות SUSE Linux נציג את היחידה העסקית SUSE ומכלול החידושים הטכנולוגיים והעסקיים שהיא מציעה", אמרה עבאדי. "פלטפורמת SLES (ר"ת SUSE Linux Enterprise Server) מאפשרת לספק ללקוחות חידושים בקוד הפתוח מהר יותר, תוך שמירה על איכות ותאימות היישום. יותר מ-80% מיישומי לינוקס על מיינפריים הינם בסביבת SLES, וכך גם יותר מ-70% מיישומי סאפ שרצים על לינוקס. זו מערכת ההפצה הנפוצה ביותר בסין, והיא בעלת יותר מ-8,500 יישומים מאושרים ונתמכים על ידי Linux SUSE.

בכנס יוצג גם SUSE Manager, המאפשר לארגונים לנהל שרתי SUSE ו- Red Hat באופן מקיף מכלי מרכזי אחד, בסביבה פיזית, וירטואלית וענן. פתרון נוסף שיוצג הוא  SUSE Studio – פתרון ממוחשב מלא ליצירת מערכות הפעלה בהתאמה אישית. כמו כן תוצג תוכנית שיתוף הפעולה הגלובלי בין SUSE למיקרוסופט.

"NessPRO מזהה בשוק הלינוקס מנוע צמיחה בכלל וב- SUSE Linux בפרט, הזדמנות להציע ללקוחות הרבים בארץ, אלו הנמצאים כבר בלינוקס ואלו השוקלים כניסה אליו, שילוב של טכנולוגיה מובילה ומנצחת עם מכלול שירותים נילווים, הכוללים ייעוץ מקצועי בהיבט יישומי, תמיכה טכנית, והכשרות והדרכות בתנאים מקצועיים ועסקיים תחרותיים", סיכמה עבאדי.

אירועים קרובים