Expedia הגישה לרשויות באירופה תלונה נגד גוגל

חברת התיירות והנסיעות מצטרפת לכתריסר חברות שטוענות שגוגל מנצלת לרעה את מעמדה הדומיננטי בשוק החיפוש כדי לדחוק חברות מתחרות ● גוגל מסרה בתגובה, כי "ברור לנו שיש תמיד מקום לשיפור ונשמח לדון עם הרשויות בכל סוגיה"

מנהלי אתר הנסיעות והתיירות Expedia הגישו בסוף השבוע תלונה רשמית לרשויות באירופה נגד גוגל (Google). בכך הם הצטרפו לכתריסר חברות, בהן מיקרוסופט (Microsoft), שהגישו בשנתיים האחרונות תלונות דומות באירופה נגד ענקית החיפוש. החברות טוענות שגוגל מנצלת את מעמדה הדומיננטי בשוק החיפוש כדי לדחוק מתחרות. הממונה על התחרות באיחוד האירופי, גו'אקין אלמוניה, מסר שהוא יחליט לאחר חג הפסחא שחל בחודש זה אם להגיש כתב אישום נגד גוגל או לסגור את התיק.

"לתלונה שהגשנו צירפנו ראיות שעל פיהן פוגעת התנהלותה של גוגל לא רק במתחרות, אלא גם בצרכנים", אמר ברנט תומפסון, סגן נשיא בכיר לקשרי ממשל ב-Expedia. "אנחנו מאמינים שיש לנקוט ביד קשה כדי להבטיח שוק הוגן ותחרותי ולשמור על זכויות הצרכנים".

מגוגל נמסר שהיא טרם קיבלה עותק של התלונה. דובר החברה, אל ורני, אמר ש-"אף על פי כן, אנחנו פועלים להסביר את עמדתנו ונשתף פעולה עם החוקרים ככל שיידרש. ברור לנו שיש תמיד מקום לשיפור ונשמח לדון עם הממונה בכל סוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים