מורנה רוסו, Software AG: "אין להביט בענן במשקפיים טכנולוגיות – אלא רק בערך העסקי שהוא נותן"

"למרות שישנם דברים שטרם הבשילו בענן, כגון הבטחת האמינות ואבטחת מידע, הרי שאני מאמין בענן ב-100%", אמר רוסו - CTO לאזור EMEA בחברה, בכנס "מכרז ענן" ● לכן, אמר, "עלינו לחשוב מחדש למה ארגונים עושים עסקים ולמה הם מטמיעים IT. עליו להיות מאפשר עסקית ולא ממוקד בעצמו"

"הדבר החשוב ביותר בארגונים הוא התהליכים – דרכם ניתן למטב את הערך העסקי של כל חברה וחברה. כך הוא הדבר גם במיחשוב ענן – יש להביט בו לא במשקפיים טכנולוגיות, אלא רק בערך העסקי שהוא נותן", כך אמר מורנה רוסו, CTO לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-Software AG.

רוסו אמר את הדברים בכנס "מכרז ענן" שנערך היום (א') במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. במסגרת האירוע, שהתקיים בהנחייתו של פלי הנמר – נשיא ויזם הקבוצה, הוצגו צרכי המנמ"רים לתחום הענן, בפאנל אותו הנחה רפאל פוגל – מנהל הוועידות המקצועיות באנשים ומחשבים. לאחר מכן הוצג היצע ספקיות ה-IT כמענה לדרישות המנמ"רים.

"המיקוד של Software AG הוא בארגון, וארגון משמעו תהליכים ארגוניים. אותו הדבר תקף גם בהתייחס להטמעת מיחשוב ענן בארגונים – יש להיערך לכך בהתאם, תוך בניית מפת דרך תהליכית. למרות שישנם דברים שטרם הבשילו בענן, כגון הבטחת האמינות ואבטחת מידע, הרי שאני מאמין בענן ב-100%. לכן, עלינו לחשוב מחדש למה ארגונים עושים עסקים ולמה הם מטמיעים IT. עליו להיות מאפשר עסקית ולא ממוקד בעצמו".

"אם ארגון רוצה החזר השקעה על הענן", אמר רוסו, "עליו להתבונן על הדבר החשוב ביותר – והוא התהליך". האסטרטגיה של Software AG בקשר למיחשוב ענן, הסביר, היא באספקת פלטפורמה המטפלת בכמה היבטים – פלטפורמה כשירות (PaaS), פלטפורמת יישומים, פלטפורמת אינטגרציה מבוססת ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA), פלטפורמת ניהול נתונים ופלטפורמת ניהול תהליכים עסקיים (BPM)".

לדבריו, "שירותים רבים המסופקים דרך הענן נותנים ערך רב, אם בשל זמן הגעה קצר לשוק, אם בשל צמצום הוצאות התחזוקה. אנו מספקים פלטפורמה לניהול כלל ההיבטים הללו, תוך שהיא מבוססת תקנים פתוחים".

"על ארגונים לפתור את הבעיות העסקיות דרך ניהול נכון של התהליכים העסקיים, ולא דרך השימוש ביישומים בלבד", אמר רוסו, "זה הכיוון בו צועדת החברה כבר שנים רבות והוא הצד של עסקי פתרונות ניהול התהליכים העסקיים, אותו אנו מובילים בעולם, לאחר שרכשנו את IDS Scheer הגרמנית ופלטפורמת ARIS שלה לפני כשנתיים. זאת, במקביל לשילוב התהליכים העסקיים ויישומי SOA על הפלטפורמה של WebMethods, אותה רכשנו לפני חמש שנים".

"נדרש לחשוב תהליכית, כי זה מה שמניע עסקית את הארגון", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים