רונלד דה יונג, SUSE: "המטרה שלנו להוביל את שוק הלינוקס"

"המגמה העיקרית שאנחנו רואים בעולם הקוד הפתוח היא הגידול המהיר בכמות הלקוחות הארגוניים, שכבר לא מהססים להטמיע מערכות קריטיות על גבי לינוקס", אמר דה יונג, סגן נשיא למכירות לאזור EMEA בחברה ● הוא ציטט חברות מחקר שמעריכות ש-"הגידול השנתי בהטמעת פרויקטי קוד פתוח בארגונים עומד על 15%-20%"

"אנחנו מספר שתיים בעולם הקוד הפתוח. המטרה שלנו היא להוביל את שוק מערכות הלינוקס (Linux), בגלל היתרונות שגלומים בהן ועקב היכולת להוזיל עלויות תפעול באמצעותנו", כך אמר רונלד דה יונג, סגן נשיא למכירות לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) בחברת SUSE.

דה יונג היה דובר המפתח בכנס השקת פעילות SUSE בישראל על ידי NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם סטוקו אירועים בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-150 לקוחות ובהנחיית זוהר פרל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק בנס (Ness) ישראל.

לדברי דה יונג, "המגמה העיקרית שאנחנו רואים בעולם הקוד הפתוח היא הגידול המהיר בכמות הלקוחות הארגוניים, שכבר לא מהססים להטמיע מערכות קריטיות על גבי לינוקס. כך, בקהילת הקוד הפתוח יש כ-10,000 פרויקטי פיתוח מבוססי לינוקס, חלקן כבר לעבודה במיחשוב ענן. חברות המחקר מעריכות שהגידול השנתי בהטמעת פרויקטי קוד פתוח בארגונים עומד על 15%-20%".

החברה, אמר, הוקמה לפני כ-20 שנים וב-1999 הכריזה על שיתופי פעולה עם יבמ (IBM) ואורקל (Oracle) וב-2006, על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט (Microsoft). כיום, הוסיף, יש ל-SUSE יותר מ-13 אלף לקוחות בארגוני אנטרפרייז, והיא מונה יותר מ-700 עובדים. הוא ציין כמה נתונים לגבי התפוצה של SUSE בעולם הקוד הפתוח. כך, אמר, "יש יותר מ-8,500 יישומים מאושרים ונתמכים על ידי Linux SUSE. כמו כן, 75% מהבורסות לניירות ערך בעולם שעובדות על מערכות קוד פתוח עושות זאת עם SUSE. בנוסף, 80% מהארגונים שיש להם מיינפריים על גבי מערכות קוד פתוח עושים זאת על גבי SUSE. יותר מ-70% מהארגונים שיש להם מערכות סאפ (SAP) על גבי לינוקס עושים זאת עם SUSE. במדינות לא מעטות אנחנו מובילים על פני רד-האט (RedHat) בעולם הקוד הפתוח, ביניהן סין, ברזיל, ארגנטינה, שבדיה וגרמניה. אמזון (Amazon) מפעילה את מערך ה-IT שלה בענן על גבי מערכות שלנו".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

נובל (Novell), אמר דה יונג, נרכשה בשנה שעברה על ידי Attachmate ומוצריה חולקו לשלוש יחידות עסקיות נפרדות: NetIQ ,SUSE ו-Novell. לדבריו, "בארבעת הרבעונים מאז מכירת נובל גדלו הרווחים והמכירות של SUSE ב-40%".

פול אבי שהין, מנהל מכירות לשווקים בצמיחה באזור EMEA ב-SUSE. צילום: קובי קנטור"החזון של SUSE", סיכם, "הוא לספק לארגונים קישוריות בין מערכתית. יש לנו יכולת לחבר בין מערכות IT הטרוגניות תוך ניהול פשוט וחסכון בתחזוקה ובתפעול. בחירה ב-SUSE טובה לעסק, כי אין נעילה של ספק, היא מאפשרת גמישות ויכולת גידול".

"המעבר מיוניקס ללינוקס מניב חסכון כספי מוכח"
פול אבי שהין
, מנהל מכירות לשווקים בצמיחה באזור EMEA ב-SUSE, אמר ש-"אנחנו רואים ארגונים עובדים על גבי מערכות לינוקס תוך קבלת יכולות שליטה וממשל IT גדולות יותר. המעבר מיוניקס ללינוקס מניב חסכון כספי מוכח".

הוא הציג את פלטפורמת SLES (ר"ת SUSE Linux Enterprise Server) ואמר שהיא "מאפשרת לספק ללקוחות חידושים בקוד הפתוח מהר יותר, תוך שמירה על איכות ותאימות היישום". הוא הוסיף, כי "SUSE Manager מאפשר לארגונים לנהל שרתי לינוקס של SUSE ורד-האט באופן מקיף מכלי מרכזי אחד, בסביבה פיזית, וירטואלית וענן". פתרון נוסף שאבי שהין הציג הוא SUSE Studio. "מדובר בפתרון ממוחשב מלא ליצירת מערכות הפעלה בהתאמה אישית", אמר.

בהתייחס לשוק הישראלי אמר אבי שהין, כי הוא "היה תמיד שוק גדול עבור עולם הקוד הפתוח. הוא בשל טכנולוגית והמאמץ המוקדם של טכנולוגיות חדשות הגדול ביותר באזור. אנחנו מצפים לגדול באופן משמעותי בישראל בשל הפוטנציאל בתחום, שטרם מוצה פה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים