תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Woongjin Holdings יישמה פתרון לשיפור ביצועי מערכת SAP של חברת Compuware

03/04/2012 14:50

Compuware, המפתחת פתרונות לשיפור ביצועי הטכנולוגיה, הכריזה כי Woongjin Holdings הקוריאנית יישמה בהצלחה את מערכת גומז של Compuware המיועדת לסביבת SAP, כפתרון ניהול ביצועי היישומים (APM) שלה. קומפיוור מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

Woongjin Holdings, חברת שירותי IT מקוריאה הפועלת תחת קבוצת Woongjin, חיפשה להטמיע פתרון APM מאז תחילת 2011, כדי להגביר את ביצועי ממשק ה-SAP ERP ואיכות השירות שלה. החברה גם רצתה למקסם את יעילות העבודה על ידי מתן האפשרות לנציגי מכירות, העובדים לרוב מחוץ למשרדי החברה, להתחבר למערכת הפועלת ברמת ביצועים מובטחת. בנוסף, החברה נדרשה ליכולת לנתח את הסיבות לכשלים בביצועים ולזהות תבניות שימוש חריגות, כדי למקסם את איכות שירות ה- IT עבור ארגונים.  לאחר בחינה מלאה של פתרונות התעשייה, וונגג'ין אחזקות בחרה בפתרון Gomez for SAP.

עם ההפעלה המוצלחת של פתרון ניהול ושיפור הביצועים גומז בסביבת SAP, קבוצת ווגג'ין מחזיקה כעת ביכולת לאסוף את כל נתוני התעבורה החוצים את הרשת במהלך 24 שעות ביממה. הפתרון מספק לוונגג'ין ניטור מלא של הנתונים, ניתוח ופרואקטיבי לגבי כשלי מערכת, ביצועים, זמינות והיקף שימוש. באמצעות תצוגה מפורטת עבור כל משימה, וונגג'ין שיפרה את איכות השירות ויכולה כעת לקבל מגוון דוחות מנקודות מבט שונות, באמצעות כלי דיווח אוטומטיים.

"מערכת ניהול הביצועים של Compuware מספקת מבט מקיף לגבי נתוני משתמשים, יישומים, פעולות, שרתים, אזורים ואיכות – עבור כל תחום שימוש", אמר סאונג קים, מנהל חטיבה בוונגג'ין. "הפתרון גם מאפשר למשתמשים שלנו לצפות במידע מפורט עבור פריטים נקודתיים, תוך אספקה של מידע בזמן אמת, יומי, שבועי וחודשי – על גבי דוח יחיד. הדבר מאפשר למשתמשים לשלוט בקלות בכל בעיית ביצועים בכל זמן נתון".

עם ההפעלה של גומז ל-SAP, וונגג'ין תרחיב את השירותים לרוחב חברות הבת, כולל את וונגג'ין קאווי ו-וונגג'ין ת'ינק ביג.

"בעוד SAP משחקת תפקיד אסטרטגי חשוב בניהול פעילות עסקית, פתרון APM המגביר את יעילות SAP הוא חיוני", אמרה מור פארן, תחום Compuware במטריקס. "עם גומז ל-SAP, וונגג'ין אחזקות תשפר את איכות שירות ה- IT הכולל שלה עבור חברות הבת, ובסופו של דבר תספק רמת שירות ללא תחרות".

אירועים קרובים