One1 תייצג את Jacada בישראל

הפיתרון של Jacada נועד לאפשר לעסקים וארגונים להטמיע מגוון שירותים ויישומים במערכות קיימות, בפורטלים, במרכזי שירות לקוחות וכן בביצוע אינטגרציה ביישומי מערכות מידע מרכזיות

LiamOne1 מקבוצת One1 תייצג את בישראל Jacada, ספקית שירותי תוכנה ואינטרנט העוסקת בפיתוח ושיווק יישומי תוכנה. הפיתרון של Jacada נועד לאפשר לעסקים וארגונים להטמיע מגוון שירותים ויישומים במערכות קיימות, בפורטלים, במרכזי שירות לקוחות וכן בביצוע אינטגרציה ביישומי מערכות מידע מרכזיות. במסגרת ההסכם, תעסוק LiamOne1 בשיווק, מכירה, והטמעה של מערכות החברה.

אריה גליקמן, מנכ"ל LiamOne1: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Jacada והבחירה בחברה. הפתרון המיועד יאפשר לארגונים לייצר מסך אחיד למשתמשים במרכזי השירות, ובאופן זה לטפל בפניות הלקוחות בצורה מהירה וקלה יותר, תוך חיסכון בכוח אדם הנדרש וגידול בשביעות רצון הלקוחות מאיכות הטיפול בהם. הפתרון יאפשר גם החלת תרחישים רבים ומגוונים יותר למשתמש העסקי, וכן הרחבת השירותים ללקוחותינו".

גיא יאיר, סגן נשיא בכיר ומנהל אזורי EMEA ו-APAPC ב-Jacada: "פתרונות Jacada הוטמעו במרכזי השירות ובחנויות הקמעונאות ברחבי העולם. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עםOne1, שתאפשר לחברות בישראל להטמיע את הפתרונות שלנו ולמנף את שירות הלקוחות בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים