שלומי קווארטלר, דל: "נכפיל את היקפי המכירות שלנו השנה"

"איננו 'מעבירי קופסאות' ואנחנו פועלים בעולמות המיחשוב הארגוני, ולא רק בעולם המחשבים האישיים ובשל כך, היקף הפעילות של הסניף הישראלי של דל יוכפל השנה", אמר קווארטלר, מנכ"ל דל ישראל ● לדבריו, עקב רכישות ש-דל ביצעה, "החברה עוברת שינוי שהתחיל לפני יותר משנתיים וטרם הסתיים, שבמסגרתו היא לא רק עוד ספקית של מיחשוב אישי אלא גם חברת שירותים מקצועיים"

"דל (Dell) עוברת שינוי משמעותי בשנים האחרונות, והשינוי אינו פוסח גם על הסניף הישראלי. איננו 'מעבירי קופסאות' ואנחנו פועלים בעולמות המיחשוב הארגוני, ולא רק בעולם המחשבים האישיים. בשל כך, היקף הפעילות של הסניף הישראלי של דל יוכפל השנה", כך אמר שלומי קווארטלר, מנכ"ל דל ישראל.

קווארטלר פתח את כנס הלקוחות השנתי שערך הסניף המקומי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, תחת הכותרת "The power to do more". לאירוע הגיעו יותר מ-500 משתתפים והנחה אותו פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים.

לדברי קווארטלר, "דל עוברת שינוי שהתחיל לפני יותר משנתיים וטרם הסתיים. במסגרת אותו שינוי, היא לא רק עוד ספקית של מיחשוב אישי אלא גם חברת שירותים מקצועיים. זאת, בעקבות סדרת רכישות, בהן של פרו סיסטמס (Perot Systems). כמו כן, היא חברת אחסון, עם מוצרי אקוואלוג'יק (EquaLogic), קומפלנט (Compellent Technologies), אוקרינה (Ocarina) ואקסה-נט (Exanet) הישראלית. בגלל האינטגרציה המעמיקה שביצענו בין כל הרכישות אנחנו יכולים לספק היצע נרחב עבור מרכזי מיחשוב ארגוניים".

הוא ציין את רכישת וייז (Wyse Technology) על ידי דל, שבוצעה השבוע. לדברי קווארטלר, "זו חברה שמציעה טכנולוגיות של מיחשוב ענן ו-וירטואליזציה של מחשבים שולחניים. מדובר בעסקה האחרונה בשורה של מהלכים שנועדו לסייע לנו להתקדם אל מעבר לעסקי החומרה ולהציע גם פתרונות ניהול ושירותים נוספים". הוא אמר, כי "הרכישה תאפשר לנו להרחיב את ההיצע בתחום הקריטי של מיחשוב הענן ולהציע ללקוחות פתרונות מיחשוב מקיפים וחדשניים, מגבולות הרשת ועד לליבת הענן".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

טוני וונד, מנהל מכירות אחסון ב-דל לאזור EMEA. צילום: קובי קנטור"השינוי העסקי ש-דל עוברת הביא לכך שכבשנו נתח שוק יפה בתחומי ה-IT השונים", סיכם קווארטלר. "דל היא לא עוד חברת PC. אנחנו נכנסים לדטה סנטר הארגוני ומספקים מגוון פתרונות עבור ארגוני האנטרפרייז. דל נמצאת בעיצומו של שינוי ה-DNA של החברה. לוקח זמן להשתנות, אבל אנחנו בכיוון הנכון".

"מנמ"רים נדרשים להתחיל לעסוק בניהול המידע"
טוני וונד
, מנהל מכירות אחסון ב-דל לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), אמר ש-"מנמ"רים נדרשים לעבור שינוי ולהתחיל לעסוק בניהול המידע ולא בניהול התשתיות. העלות של תחזוקת התשתיות חונקת את התקציב של ה-IT ומונעת את היכולת להפנות תקציבים לחדשנות".

לדבריו, "הדור הבא של מערכות המיחשוב יהיה מבוסס במידה רבה על מערכות אחסון יעילות יותר, בעלות יכולת גידול לפי דרישה ויכולות ניהול ומיכון רבות. האתגר שבפניו ניצבים המנמ"רים כיום הוא ההכרח לשנות את האופן שבו הם ואנשי ה-IT עובדים. הדבר ייעשה, בין השאר, על ידי מעבר ממערכות מונוליתיות למערכות מודולריות, מניהול התשתיות לניהול SLA ומקיצוץ בהוצאות להשגת יעילות גבוהה יותר בעזרת המיחשוב".

"בעזרת היצע המוצרים של דל ניתן לממש כמה יעדים: אחסון בעלות סבירה, מוצרי גיבוי חכם, תעדוף נכון של אחסון סוגי מידע שונים בפתרונות בעלויות משתנות, ביטול כפילויות לטובת צמצום נפחי האחסון, זמינות של המידע וניהול המידע המאוחסן", אמר וונד. "אנחנו מספקים לתשתיות ולאחסון גישה מבוססת תקנים שמפשטת וממכנת את התהליכים. פיתחנו תפיסה בשם Fluid Data Architecture, על בסיס הסטארט-אפ הישראלי שרכשנו, אקסה-נט. תפיסה זו מאפשרת לזהות איזה מידע קריטי לארגון, ועל כן – יאוחסן באחסון יקר, ואיזה מידע ראוי לאחסון, אבל ברמת קריטיות נמוכה יותר".

וונד סיכם בציינו, כי "אנחנו פועלים בניהול סביבות מיחשוב מעורבות, וירטואליות ופיזיות, על גבי מוצרי דל ומוצרים אחרים. כך אנחנו יכולים לסייע למנמ"רים להקצות יותר משאבים למו"פ ולחדשנות. בשנים הקרובות מנהלי תשתיות המיחשוב בארגונים ירעננו ויחדשו את התשתיות שלהם ולנו יש את הפתרונות הטובים ביותר לתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים