טל מירון, נט-אפ: "אם הענן לא יניב כסף לארגון – הוא לא יעניין איש"

"תפקיד המנמ"ר הוא להיות חלוץ ולאפיין באופן חד את התהליכים הארגוניים, לזהות את הליבה העסקית ואת הפריפריה בארגון", ציין מירון, מנהל שירותים לארגונים בנט-אפ ישראל ● לדבריו, "לאחר מכן עליו לקבוע תקנים לשירותים, לפלטפורמות ולתהליכים, כאשר חלקם יעלה לענן וחלקם לא - והוא זה שיקבע זאת" ● "אם המנמ"ר לא יאפיין את צרכי העסק ומה מתוכו ייצא כשירות הוא לא יוכל להיערך כיאות ולבצע פרויקט מיחשוב ענן", הוסיף

"אם הענן לא יניב כסף לארגון – בצורת החזר השקעה, חסכון בעלויות או בקיצור זמן הגעה לשוק של מוצר או שירות – הוא לא יעניין איש", כך אמר טל מירון, מנהל שירותים לארגונים בנט-אפ (NetApp) ישראל.

מירון דיבר בכנס "מכרז ענן" שנערך באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. מנחה הכנס היה פלי הנמר, נשיא הקבוצה. במסגרת הכנס הוצגו צרכי המנמ"רים לתחום הענן, בפאנל אותו הנחה רפאל פוגל, מנהל ועידות מקצועיות באנשים ומחשבים. לאחר מכן הוצג היצע ספקיות ה-IT כמענה לדרישות המנמ"רים.

"תפקיד המנמ"ר הוא להיות חלוץ ולאפיין באופן חד את התהליכים הארגוניים, לזהות את הליבה העסקית ואת הפריפריה בארגון", ציין מירון. "לאחר מכן עליו לקבוע תקנים לשירותים, לפלטפורמות ולתהליכים. חלקם יעלה לענן וחלקם לא – והוא זה שיקבע זאת. אם המנמ"ר לא יאפיין את צרכי העסק ומה מתוכו ייצא כשירות הוא לא יוכל להיערך כיאות ולבצע פרויקט מיחשוב ענן".

נט-אפ הכריזה לפני חמש שנים, כי האתגר המרכזי בעולם התשתיות הוא היעילות באחסון, אמר. "אנחנו יודעים להחזיר הפסדים. יש לנו תוכניות תגמול והתחייבות לפיצוי בתחילת פרויקט, אם כל מה שנקבע לא מומש בסופו".

"כולם מדברים על הצורך בניתוח התהליכים ובניהולם", ציין מירון. "יש לנו פתרון לכך, תוך בחינת איזון עולם התשתיות, זיהוי צווארי בקבוק ומיכון תהליכים מובנה". כך, אמר, "ביצענו פרויקטים שכאלה בבריטיש טלקום (British Telecom) וב-וריזון (Verizon), ובארץ הטמענו פתרונות שלנו בקרב לקוחות מהמגזר הביטחוני".

מירון סיכם בציינו, כי "אנחנו מסוגלים להביא את הלקוח הארגוני לחיסכון של 50% בזמן ההגעה לענן בפרויקט. אנחנו מתממשקים לרוב החברות ויכולים לנהל חלק ממערכות התזמור עם פתרונות שלנו. יש לנו יכולת מובנית להתממשק לסביבות וירטואליות של VMware ואנחנו מחזיקים את התשתיות של טי-מובייל (T-Mobile). זהו מיחשוב הענן הגדול ביותר באירופה. בנוסף, אנחנו מתחזקים את הענן של הממשל האמריקני מחוץ לוושינגטון. ביכולתנו לנהל כמה פלטפורמות. נט-אפ מספקת תשתית אחודה עם ערך בניהול שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים