סקייפ תוקפת את טוויטר ופייסבוק במסגרת קמפיין חדש

הקמפיין כולל מודעות רחוב בהן ניתן למצוא אמירות כמו: "140 תווים אינם שווים לשמירה על קשר" ו-"שדרגו עצמכם מהודעה על הקיר לשיחה סוג א'" ● סקייפ מצויה כיום בבעלות מיקרוסופט וככל הנראה, הקמפיין הועלה בידיעתה

המלחמה על דרכי ההתקשרות באמצעות האינטרנט נמשכת מזה זמן. במסגרת אותה מלחמה פצחה באחרונה סקייפ (Skype) בקמפיין חדש שבו היא עולה מדרגה ולא מהססת "להיכנס" ישירות במתחרותיה, טוויטר (Twitter) ופייסבוק (Facebook).

הקמפיין עלה באחרונה בארצות הברית ובבריטניה ועל פי הידוע, החברה השקיעה בו 12 מליון דולרים. הוא כולל מודעות רחוב בהן ניתן למצוא אמירות כמו: "140 תווים אינם שווים לשמירה על קשר" ו-"שדרגו עצמכם מהודעה על הקיר לשיחה סוג א'". במודעות מוצגת כתובת, Itstimeforskype.com, שמפנה לדף מיוחד של סקייפ בו מוצגים קישורים לאתר הראשי של החברה וכמה מהתכונות של היישום, בהן שיחות וידיאו, אפשרות לבצע שיחות IP ללא הגבלה עם חברים במדינות אחרות ושיתוף מסכים.

סקייפ כיום היא חברה בבעלות מלאה של מיקרוסופט (Microsoft), לאחר שהענקית מרדמונד רכשה אותה תמורת 8.5 מיליארד דולרים במחצית השנייה של 2011. היא פועלת כחברה בת עצמאית, אך קשה להאמין שקמפיין החוצות הזה אושר ללא ידיעת מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים