אלעד מערכות תטמיע CRM של מיקרוסופט בארגון גמלאי צה"ל; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

המערכת המיועדת תשולב עם מערכת ה-ShareDocs לניהול מסמכים, פרי פיתוח של אלעד מערכות ● לאחר השלמת הפרויקט, החברים בצוות יוכלו לגשת למערכת מכל מקום ובכל שעה באמצעות האינטרנט, ולקבל מידע רלוונטי, להירשם לאירועים ועוד ● תיק החבר שינוהל במערכת יכיל מידע בנושאים שונים, בהם הפעילויות ההתנדבויות של החברים והסיוע המוענק להם על ידי צוות

אלעד מערכות תטמיע בצוות, ארגון גמלאי צה"ל, מערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft). הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להימשך שבעה חודשים. היקפו הכספי עומד על יותר ממיליון שקלים.

המערכת עתידה לשמש כ-35 אלף גמלאים של שירות הקבע בצה"ל ואת המתנדבים והעובדים בהנהלה הראשית, במטה הארגון, במחוזות ובסניפים ברחבי הארץ. תהליך האפיון המקצועי ותהליך בחינת ההצעות מהספקים בוצעו על ידי אבי עסיס, מנכ"ל Widelink. המערכת המיועדת תשולב עם מערכת ה-ShareDocs לניהול מסמכים, פרי פיתוח של אלעד מערכות.

המניעים להטמעה של שתי המערכות היו הרצון של צוות בקיצור משך הטיפול בחבר ושיפור השירות הניתן לו. לאחר השלמת הפרויקט, החברים בצוות יוכלו לגשת למערכת מכל מקום ובכל שעה באמצעות האינטרנט, ולקבל מידע רלוונטי, להירשם לאירועים ועוד. תיק החבר שינוהל בה יכיל מידע בנושאים שונים, בהם הפעילויות ההתנדבויות של החברים, הסיוע המוענק להם על ידי צוות.

מערכת ה-ShareDocs מתאפיינת ביכולות כמו קישור בין מסמכים, תזכורות ומשימות, איגוד כל התוכן הארגוני במסך אחד ועוד. הממשק אינטואיטיבי וידידותי למשתמש ובכך משפר את זרימת המידע והתוכן בארגון ומחוצה לו, ומסייע בהפיכת המידע הארגוני לזמין ונגיש.

אנשי אלעד יטמיעו את שתי המערכות המשולבות ויהיו אחראים גם על אחסון והפעלת המערכת בענן, התחזוקה ואבטחת המידע של מערכת ה-CRM החדשה.

תת אלוף (מיל') דן נדיב, מנכ"ל צוות, אמר ש-"בחרנו במערכת ידידותית ואמינה שתשתלב עם סביבת העבודה הקיימת בצוות. בעזרת המערכת נוכל לבצע בקרה מלאה על השירותים שניתנים לחברי הארגון".

דגן הלוי, מנהל חטיבת התוכנה של אלעד מערכות, הוסיף ש-"המערכת המשולבת תניב לצוות ערך עסקי רב, והיא תהווה שולחן עבודה נוח ואינטואיטיבי למשתמשים. מהלך זה יוביל להתייעלות ניכרת בצוות, בד בבד עם שיפור ניכר בשירות לחבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים