מאיר שור, ה-CTO של בנק לאומי, פורש לגמלאות בתום 32 שנות שירות

"הייתי שותף למיחשוב כל תהליכי העבודה בסניפים וביחידות השונות. מדהים לראות כיצד הדברים התקדמו מאז", אמר שור, שיסיים את עבודתו בבנק ביוני הקרוב ● "נהניתי להיווכח שפרויקטים שהייתי מעורב בהם אכן הניבו תועלת למשתמשים", סיפר לאנשים ומחשבים ● מחליפתו בתפקיד ה-CTO תהיה שרון ברעם, המשמשת כיום כמנהלת פיתוח היישומים בבנק

מאיר שור, ה-CTO של בנק לאומי, יפרוש לגמלאות בסוף יוני הקרוב, בתום 32 שנות עבודה רצופות בבנק. שור מכהן בתפקידו הנוכחי כ-CTO בחמש השנים האחרונות. לפני כן, במשך 27 שנים, שימש בתפקידים שונים ביחידות המיחשוב של לאומי. מחליפתו בתפקיד ה-CTO תהיה שרון ברעם, המשמשת כיום כמנהלת פיתוח היישומים בבנק. ברעם היא עובדת ותיקה באגף המיחשוב של הבנק ונחשבת למוערכת מאוד.

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר שור, כי הוא עוזב את בנק לאומי בתחושת סיפוק רבה של עשייה ארוכת שנים. "כאשר התחלתי את עבודתי בלאומי, עמד הבנק בראשית מהפכת המיחשוב הראשונה שלו. הייתי שותף למיחשוב כל תהליכי העבודה בסניפים וביחידות השונות. מדהים לראות כיצד הדברים התקדמו מאז".

שור ציין, כי פעילותו בבנק התאפיינה מאז ומתמיד בבחינת הערך המוסף של הטכנולוגיה. "הבנתי והדגשתי תמיד, שהטכנולוגיה אינה עומדת בפני עצמה. נהניתי להיווכח שפרויקטים שהייתי מעורב בהם אכן הניבו תועלת למשתמשים. ראיית הלקוח במרכז תמיד הייתה אחת התובנות המרכזיות בעבודתי". לדבריו, אחת ההוכחות לכך טמונה בדברי המנכ"לית היוצאת של לאומי, גליה מאור, שאמרה כי התיקשוב מהווה חטיבה מן המניין בבנק, השותפה באופן מלא לכל הפעילות.

בתשובה לשאלה לגבי האתגרים שעומדים בפני CTO של בנק, שהוא גוף שמרני מיסודו, אמר שור כי "יש הבדל עצום בין האופן שבו נתפס בנק מבחוץ, לאופן שבו הוא פועל מבפנים. בנק לאומי אינו גוף שמרני וסגור כבר 20 שנה לפחות. מרגע שבו פתח הבנק את הערוצים שלו לציבור – תופעה שהתעצמה עם כניסת תחום הדיגיטל, הוא הפך לבנק פתוח לכל דבר, שמתמודד עם כל האתגרים שנוצרים סביב זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים