עובד לשעבר באינטל העולמית הודה שגנב מידע מהחברה בשווי מאות מיליוני דולרים

על פי התובעים, ביסוואמוהן פאני בן ה-36 הוריד ממחשבי החברה את המידע העסקי "היקר ביותר" עבורה, העוסק בתכנון, עיצוב וייצור מוצריה ● ממסמכי בית המשפט עולה, כי אנשי אינטל לא היו מודעים באותה התקופה לעובדה שפאני החל לעבוד במקביל ב-AMD - מתחרתה הגדולה ביותר בתחום המעבדים ● לפאני צפויות עד 20 שנות מאסר עבור כל אחד מהאישומים נגדו

עובד לשעבר בענקית השבבים אינטל (Intel), הודה בסוף השבוע בחמישה סעיפים של הונאה אלקטרונית. תובעים פדראליים בבוסטון טענו, כי ביסוואמוהן פאני בן ה-36 הוריד ממחשבי החברה את המידע העסקי "היקר ביותר" עבורה, העוסק בתכנון, עיצוב וייצור מוצריה. זאת, במהלך ימיו האחרונים כמהנדס במתקן של אינטל במסצ'וסטס, ביוני 2008. אינטל מעריכה את שוויו של המידע שנגנב על ידי פאני ב-200 עד 400 מיליון דולרים.

ממסמכי בית המשפט עולה, כי אנשי אינטל לא היו מודעים באותה התקופה לעובדה שפאני החל לעבוד במקביל ב-AMD – מתחרתה הגדולה ביותר בתחום המעבדים. עם זאת, מדגישים התובעים, כי פאני פעל לבדו ואין הוכחות לכך ש-AMD הנחתה אותו לגנוב מידע עסקי מאינטל או ידעה על המסמכים שהיו ברשותו. AMD פיטרה את פאני זמן קצר לאחר תחילת עבודתו אצלה.

לפאני צפויות עד 20 שנות מאסר עבור כל אחד מהאישומים נגדו ודינו צפוי להיגזר ב-8 באוגוסט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים