דיווחים: אפל מפתחת דגם של ה-iPhone עם זיכרון RAM בנפח 1 ג'יגה-בייט

כדי לסבר את האוזן, מדובר באותה כמות זיכרון בה מצויד הדגם האחרון של ה-iPad ● בנוסף, נראה שהחברה עורכת ניסויים בשבב A5X, שעבר התאמות כלשהן כדי להתאים ל-iPhone ● במקביל, רומז מסמך פנימי של אפל על שדרוג ה-iPod Touch, שלא זכה לעדכון משמעותי בשנה שעברה

אפל (Apple) מפתחת דגם חדש של iPhone עם זיכרון RAM בנפח 1 ג'יגה-בייט – כך מדווח האתר 9to5Mac. על פי הדיווח, אפל בודקת את המכשיר במעטפת של דגמי ה-iPhone 4 וה-iPhone 4s, כדי למנוע דליפה של העיצוב החדש. יצוין, כי זיכרון RAM בנפח של 1 ג'יגה-בייט הפך לסטנדרט החדש בשוק הטלפונים החכמים. כדי לסבר את האוזן, מדובר באותה כמות זיכרון בה מצויד הדגם האחרון של ה-iPad.

עוד קובע האתר, כי אפל עורכת ניסויים במעבד A5X, שמותקן גם הוא ב-iPad. ככל הנראה עבר המעבד התאמות כלשהן, כדי שאפל תוכל לשלבו במכשיר קטן כל כך, דוגמת ה-iPhone. ב-9to5Mac מציינים, כי שבבי ה-A5X מיועדים לעיבודי גרפיקה מורכבים, דוגמת הפעלתם של מסכי ה-Retina – שמציעים רזולוציה גדולה פי ארבעה בהשוואה לדגמי ה-iPad הקודמים.

אך נראה שאפל לא מסתפקת רק בעדכון ה-iPhone. כך, מדווח האתר, כי באפל שוקדים גם על עדכון משמעותי למכשירי ה-iPod Touch, שלא זכו לשדרוג בשנה שעברה. השמועה על כך מתבססת על מסמך פנימי של אפל, המתייחס ל-"iPod 5.1". הדגם הנוכחי של המכשיר, שההבדל היחיד בינו לבין קודמו הוא מבחר צבעים גדול יותר, מכונה iPod 4.1. כך, המעבר מ-4.1 ל-5.1 עשוי לרמוז על שינוי משמעותי יותר בנגן המדיה הפופולארי.

שני המכשירים החדשים צפויים להיות זמינים בהמשך השנה, אולם לא נמסר תאריך השקה כלשהו. יצוין, כי ב-2011 הציגה אפל את הדגמים החדשים של ה-iPhone וה-iPod באוקטובר, בעוד שבאופן מסורתי נהגה להציג את הראשון באמצע הקיץ, ואת השני במהלך הסתיו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים