מיקרוסופט וג'ון ברייס מציגות

ביקוש שיא לאירוע SharePoint Extreme, הפנינג של סמינרים וסדנאות לאנשי קהילת SharePoint, אשר נערך זו השנה השניה על ידי מיקרוסופט (Microsoft) ישראל וג'ון ברייס – מכללת היי-טק, חטיבת ההדרכה של מטריקס. האירוע, אשר נערך בהרצליה במשך שלושה ימים, כלל כ-20 סמינרים וסדנאות שהועברו על ידי יותר מ-60 מרצים, ולמעלה מ-500 משתתפים: מפתחים, מיישמים, אנשי תשתיות ומנהלי פרויקטים.

ההפנינג הגדול עמד השנה בסימן העברת ידע וכלים מעשיים ביישום SharePoint, באמצעות לקוחות שחלקו מסיפורי ההצלחה שלהם ומומחים מ-Microsoft Services. בין היתר, עסקו הסדנאות ב-SharePoint בסביבת מובייל, רשתות חברתיות, סדנאות מפתחים מתקדמות ועוד. במהלך האירוע נערכה תחרות בסגנון The Voice, במסגרתה התחרו המומחים מי מספק את הטיפים הטובים ביותר בתחום ה-SharePoint.

מירב שוורץ-ויטס, מנהלת שיווק SharePoint במיקרוסופט ישראל: "זהו שיתוף פעולה מוצלח בין מיקרוסופט לג'ון ברייס – מכללת היי-טק, להעברת ידע מקיף בעולמות התוכן השונים של מיקרוסופט. ל-SharePoint קהילה פעילה מאוד בישראל, הן בארגונים גדולים והן בארגונים קטנים, אשר שמחה ללמוד ולשתף בידע ובניסיון".

מימין: מירי אמקייס, מנהל שיווק ופרסום מגזר פרטי וכנסים בג'ון ברייס - מכללת היי-טק; מוטי חדד, סמנכ"ל המכירות בג'ון ברייס - מכללת היי-טק; מירב שוורץ-ויטס, מנהלת שיווק SharePoint במיקרוסופט ישראל; מרגריטה ריפקין, סמנכ"ל הדרכה ותפעול בג'ון ברייס - מכללת היי-טק; ליהי ידלין, מנהלת תחום סמינרים בג'ון ברייס - מכללת היי-טק; אושרת שם-טוב, מחלקת הדרכה בג'ון ברייס - מכללת היי-טק; אורן פרנס, מנהל IT בג'ון ברייס - מכללת היי-טק; ווילאם טראן, טכנאי בג'ון ברייס - מכללת היי-טק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים