תוכן שיווקי

לקראת אירוע | VMware Forum 2012 בישראל – ההזדמנות לחדשנות

16/04/2012 09:45

השנה יתקיים אירוע 2012 VMware Forum בישראל, בתאריך 1.5.2012, במתחם האירועים אבניו, איירפורט סיטי. האירוע מתקיים זו השנה השנייה. במסגרת אירועי VMware Forum לאזור EMEA, יתקיימו במקביל 23 אירועים, אליהם צפויים להגיע מעל 13,000 משתתפים. המוטו של אירועי VMware Forum: 'גורמים לענן לעבוד בשבילך – הזדמנות לחדשנות'. באירוע ידונו מובילי התעשייה, מישראל ומחו"ל על האופן בו מחשוב הענן יכול לפשט את מורכבות ניהול מערך המחשוב.

לאחר שהמסע לענן כבר יצא לדרך, אירוע  VMware Forum יהווה הזדמנות אופטימלית לשמוע על האופן בו ארגונים מאמצים את הענן. את האירוע המקומי יפתח רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware בישראל. באירוע בישראל צפויים להשתתף מנהלים בכירים מחברת VMware העולמית, ביניהם הראל קודש – ישראלי, סגן נשיא ביצועי (EVP) ונשיא הענן ב-VMware העולמית, פול סטרונג – סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) של VMware באזור EMEA וז'אן פייר ברולארד – סגן נשיא VMware במחוז דרום אירופה. זאת בנוסף לסיפורי הצלחה מקומיים, שיתארו את המסע שלהם לענן.

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware בישראל: "אירוע VMware Forum מהווה דרך אידיאלית עבור לקוחות VMware, להיפגש ישירות עם מנהלי החברה, שותפיה ועמיתים מקצועיים ולהבין כיצד מחשוב ענן יכול לתרום לערך של העסק שלהם, ובכך להוות קטליזטור לחדשנות מחוץ למחלקת ה-IT. מטרתנו, לספק למשתתפים עצות מעשיות, להציג תוצאות של לקוחות מהתנסותם בתחום ולהדגים את הטכנולוגיה בפועל. כל משתתף יוכל למצוא בתוכנית האירוע תכנים מתאימים עבורו, גם עבור אלו שרק מתחילים את המסע הוירטואלי ולאלו, השוקלים להעביר את היישומים העסקיים הקריטיים שלהם לענן".

אירוע VMware Forum נמשך יום אחד והוא מיועד לעסקים בכל גודל. האירוע יספק תובנות בעלות ערך על האופן בו ניתן להפחית את מורכבות ה-IT, תוך כדי שיפור האבטחה, האצת בניית יישומים, פריסתם והרצתם בכל הארגון. הארוע יסייע בסופו של דבר לארגונים להחליט על אסטרטגיית הענן המתאימה להם, בין אם מדובר בסביבת ענן פרטית, ציבורית או היברידית ולהיערך לכך מבחינת צרכיהם ויעדיהם העסקיים הספציפיים.

לפרטים נוספים והרשמה (הכניסה לארוע ללא תשלום)
למידע מעודכן על האירוע בבלוג הישראלי
ניתן להירשם לאירוע המקומי, לקחת חלק בדיונים ולהתעדכן גם באתר VMware Forum 2012 ישראל
עקבו אחרינו בטוויטר

אירועים קרובים