אינטל הציגה את התצורה המומלצת לטאבלטים עם מעבדים מתוצרתה

על פי אינטל, הטאבלטים החדשים יצטרכו להציע תמיכה מובנית בחיבור סלולארי מדור שלישי/רביעי, יותר מתשע שעות עבודה, כ-30 יום זמן המתנה ומוכנות מיידית להתחברות באמצעות Wi-Fi ברגע שהטאבלט מתעורר ממצב שינה ● כמו כן, יהיה עליהם להיות בעלי עובי של 9 מ"מ לכל היותר ומשקל שלא יעלה על 700 גרם ● החברה מסרה שהיא מסייעת ליותר מ-10 יצרניות מחשבים לייצר טאבלטים המבוססים על המעבד שלה

בכנס המפתחים של אינטל (Intel), שנערך באחרונה בבייג'ינג, שחררה החברה פרטים ראשונים לגבי התצורה המומלצת מבחינתה לטאבלטים שיהיו מבוססים על מעבדים מתוצרתה ועל חלונות 8 (Windows 8). מדובר על טאבלטים שיכילו את המעבד העתידי כפול הליבה של אינטל, Cloverview, במהירות 1.8 ג'יגה-הרץ.

לפי שון מלוני, יושב ראש אינטל סין, הטאבלטים החדשים יצטרכו לעמוד בתנאים הבאים: לתמוך תמיכה מובנית בחיבור סלולארי מדור שלישי/רביעי, להציע יותר מתשע שעות עבודה, לאפשר כ-30 יום זמן המתנה, להציע מוכנות מיידית להתחברות באמצעות Wi-Fi ברגע שהטאבלט מתעורר ממצב שינה וכן להיות בעלי עובי של 9 מ"מ לכל היותר ומשקל שלא יעלה על 700 גרם.

מלוני אף ציין, כי אינטל מצפה שעד סוף השנה תושק כמות גדולה יחסית של טאבלטים שיהיו מבוססים על המעבד של החברה. הוא מסר שאינטל פועלת מול יותר מ-10 יצרניות מחשבים כדי לעזור להן לייצר טאבלטים שלה עבור סביבת חלונות 8. יצוין ששתיים מהחברות המובילות בתחום המיחשוב האישי, דל (Dell) ו-HP, כבר הודיעו באחרונה שבכוונתן לייצר טאבלטים עם מעבדי אינטל וחלונות 8 שיהיו מיועדים לשוק העסקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים