תוכן שיווקי

פריוריטי לניהול נוכחות עובדים ולחישוב שכר

17/04/2012 15:07

אשבל טכנולוגיות, היצרנית הבלעדית של מערכות ה-CRM/ERP פריוריטי וזום לעסקים, מרחיבה את סל המוצרים שלה ומציעה גם מודולים לניהול נוכחות עובדים שכר וכוח אדם, פרי פיתוחה. מערכת הנוכחות, יחד עם מנגנון ניהול כוח אדם, ומערכת חישוב השכר, מספקים פתרון שלם לניהול המשאב האנושי בארגון. המערכת פותחה והושקה כחלק מהמגמה העקבית של אשבל להרחיב  את הפתרונות בחבילת פריוריטי ולספק מענה כולל ואינטגרטיבי לצורכי הארגון.

במהלך החודשים האחרונים, השלימה אשבל מהלך מוצלח של הטמעת הגל הראשון של המצטרפים (כ-30 לקוחות), ובימים אלה יוצאת במבצע אביב, שטרם נראה כמותו . המבצע מאפשר ללקוחות החדשים לבצע מהלך של הפעלת מערכת הנוכחות והשכר "זום שכר ונוכחות", ללא תשלום כלל על הטמעה וללא סיכונים, כך שאת ההחלטה הסופית של העליה לאויר יבצע הלקוח רק לאחר השלמת מהלך ההקמה והשוואה תקינה למערכת הקודמת. בנוסף, חצי שנה ראשונה של עבודה במערכת, תנתן ללא תשלום.
מבצע זה מבטיח ללקוחות תוכנת שכר ונוכחות המתקדמת ביותר מסוגה, ללא סיכונים ובעלויות נמוכות.

למי מיועדת התוכנה?
תוכנת נוכחות העובדים והשכר של פריוריטי מיועדות לכל סוגי הארגונים: גדולים, בינוניים וקטנים. אשבל מציעה לכל לקוח פתרון, על פי מידותיו וצרכיו. הן לארגונים אשר תוכנת ניהול העסק שלהם היא פריוריטי או זום לעסקים והן לארגונים המשתמשים בתוכנת ERP אחרת.

מערכת לניהול נוכחות, שכר וכ"א – האם ניתן לאמץ רק את אחד המרכיבים?
ניתן לאמץ את הפתרון הכולל שמציעה פריוריטי (דהיינו, מערכת כוח אדם, תוכנת נוכחות ותוכנה לחישוב שכר) בשלמותו ובכך ליהנות מיתרון האינטגרטיביות של מערכת ה-ERP עם מערכת קדם השכר ומערכת השכר עצמה. עם זאת, קיימת אפשרות ליישם רק חוליה אחת, או שתיים מתוך השלוש, לדוגמא: ניתן לאמץ את מערכת הנוכחות בלבד או את מערכת השכר בלבד. מערכת משאבי האנוש תתווסף בכל אחת מהאפשרויות ללא תשלום נוסף.

מה מיוחד במוצר?
מערכת אינטגרטיבית: אין צורך בשיכפול של תחזוקת נתוני העובד על פני מספר מערכות (משאבי אנוש ב ERP, נוכחות ושכר). אחידות של ממשק משתמש וכלי תוכנה כמו BPM, מחוללי דוחות, כלי BI, כלי עיצוב מסכים ומסמכים. שידרוגי תוכנה לרבות התאמות לצורך עמידה בשינויי חקיקה, מתבצעים במהלך אחד, ללא צורך בתאום בין תוכנות שונות כמו בין מערכת נוכחות ושכר.

פורטל שכר ונוכחות: אשבל מציעה ללקוחותיה שירותי אירוח למערכת הנוכחות והשכר שיאפשרו לעובדי החברה לתקשר עם המערכת באופן עצמאי ללא תלות בחשב השכר. שילוב פורטל  השכר עשוי לחסוך בין 30-50% מהזמן של חשב/ת השכר.

מאפיינים עיקריים של מודול הנוכחות בפריוריטי
הסכמי העסקה לקבוצות וליחידים באירגון, על פיהם מסכמים ועורכים את נתוני הנוכחות. אפשרות לדיווח שעות נוכחות ישירות בפריוריטי ברמה כללית או ברמה מפורטת לפי פרויקטים, דיווחי ייצור, קריאות שרות, ממשקים מובנים משעוני נוכחות לתוכנת בקרת הנוכחות, תמיכה בדיווח החזרי הוצאות לעובד כולל ממשקים מספקי שירותים כגון: חברות סלולר, ספקי ארוחות ועוד.

מאפיינים עיקריים של  מודול השכר בפריוריטי
הגדרת מרכיבי השכר, ביצוע סימולציית שכר, אפשרות לביצוע תשלומים רטרואקטיביים (לדוגמא: תשלומים לקרנות), ממשק אינטגראלי עם מערכת נוכחות, חישובי משכורות חודשיים, תמיכה בחישובי מיסים על פי טבלאות מוגדרות מראש, תמיכה בהכנה תלושי שכר ובהפקתם, ממשק אינטגראלי לפקודת משכורת לתוכנת הנהלת חשבונות בצורה מסכמת או מפורטת לצורך העמסת עלויות שכר לפי מרכזי רווח.

לפרטים נוספים על המבצע ניתן לפנות לארנון ממן בטלפון 03-9251000

אירועים קרובים