M-Net תשתמש בפתרונות אקטליס הישראלית להקמת פלטפורמת את'רנט חדשה; היקף העסקה: מיליוני דולרים

פתרונות ה-EMF של אקטליס יאפשרו ללקוחות M-net שירותי את'רנט רחבי פס של מעל 20 מגה-בייט לשנייה על זוגות נחושת קיימים, על פני מרחקים גדולים בתחומים של גישה לאינטרנט, וקישוריות לרשתות VPN ● מיכאל פרדנבלום, מנהל מערכות ה-IP המרכזיים ב-M-net: "חברתנו תציע שירותי את'רנט עם יותר תכונות OAM לשליטה, ניהול ותחזוקה יעילה של הרשת"

חברת התקשורת הגרמנית M-net תשתמש בפתרונותיה של אקטליס (Actelis) הישראלית להקמת פלטפורמת את'רנט חדשה עבור לקוחותיה. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אך מוערך במיליוני דולרים.

פתרונות ה-EMF של אקטליס, ספקית גלובלית להאצת פתרונות פס רחב, יאפשרו ללקוחות M-net שירותי את'רנט רחבי פס של מעל 20 מגה-בייט לשנייה על זוגות נחושת קיימים, על פני מרחקים גדולים בתחומים של גישה לאינטרנט, וקישוריות לרשתות VPN. כמו כן, פתרונותיה של אקטליס עושים שימוש בטכנולוגיות עיבוד אות מתקדמות בשיטות ניהול ספקטרום דינמי, על מנת להבטיח אמינות ושירותי את'רנט בעלי ביצועים גבוהים. טכנולוגיה זו עומדת בתקני MEF9, MEF10, MEF14 ו-MEF18.

מיכאל פרדנבלום, מנהל מערכות ה-IP המרכזיים ב-M-net: "חברתנו תציע שירותי את'רנט עם יותר תכונות OAM לשליטה, ניהול ותחזוקה יעילה של הרשת, המותאמות לדרישות ארגון ה-MEF (ר"ת Ethernet Metro Forum). בחרנו בטכנולוגיה של אקטליס, שכן היא הפלטפורמה הטכנית הטובה ביותר והיא מתאימה למטרה זו. הפתרון מצליח מזה שנים רבות, יש לגביו המלצות מצוינות בשוק והוא משכנע מסחרית. המוצר נבדק על ידינו בקפידה, ומצאנו כי יכולותיו ותכונותיו תואמות את התוצאות הדרושות לנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים