Software AG רכשה את my-Channels הבריטית תמורות עשרות מיליוני יורו

החברה הנרכשת פיתחה פלטפורמת מסרים אוניברסאלית מהירה שמאפשרת ללקוחותיה להזרים כמויות גדולות מאוד של מידע קריטי בזמן אמת בין מרכזי הנתונים של הארגונים ללקוחותיהם ושותפיהם בכל מקום, בכל ערוץ ולכל מכשיר ● בין היתר, היא מאפשרת לעשות זאת בתצורת מיחשוב הענן של הארגונים וביישומים הניידים שלהם ● חלק ניכר מלקוחות my-Channels מגיע מהמגזר הפיננסי ולדבריה, הפלטפורמה שלה מטפלת ב-40% מתעבורת שוק המטבע העולמי

Software AG הודיעה אמש (ג'), כי רכשה את my-Channels הבריטית – חברה שפיתחה פלטפורמת מסרים אוניברסאלית מהירה. פרטי העסקה לא נמסרו, אולם Software AG הסכימה למסור לעיתונות הטכנולוגית באירופה, כי מדובר בסכום דו ספרתי נמוך של עשרות מיליוני יורו.

my-Channels נוסדה ב-1999 והמטה שלה נמצא בלונדון. יש לה בסיס לקוחות רחב בעולם הפיננסי ולדבריה, הפלטפורמה שלה, נירוואנה (Nirvana), מטפלת ב-40% מתעבורת שוק המטבע העולמי.

נירוואנה היא פלטפורמת מסרים שמאפשרת ללקוחותיה של my-Channels להזרים כמויות גדולות מאוד של מידע קריטי בזמן אמת בין מרכזי הנתונים של הארגונים ללקוחותיהם ושותפיהם בכל מקום, בכל ערוץ ולכל מכשיר. בין היתר, היא מאפשרת לעשות זאת בתצורת מיחשוב הענן של הארגונים וביישומים הניידים שלהם. נירוואנה כוללת בנוסף אפשרות לביצוע אינטגרציה של יישומים ארגוניים, יישומים מבוססי מיחשוב ענן ויישומים ניידים.

מ-Software AG נמסר, כי "רכישת my-Channels תומכת ומשלימה את אסטרטגיית המוצרים שלנו בניהול in-memory של Big-Data. הטכנולוגיה של החברה הנרכשת תומכת בסטנדרטים של מסרים כגון MQTT ו-HTML5/webSockets". כן מסרה החברה ש-"נירוואנה מאפשרת לנתונים להישלח בשלל ערוצים, תוך שילוב של מערכות IT שונות, ללקוחות פנימיים וחיצוניים. היא מסוגלת להזרים מאות אלפי הודעות של אלפי לקוחות תוך חלקיקי שניות".

תהליך שילוב הפלטפורמה של my-Channels בהיצע המוצרים של Software AG יסתיים, על פי הרוכשת, בסוף השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים