תוכן שיווקי

דטה קיוב הוסמכה כשותף זהב של מיקרוסופט לתחום ה-BI

18/04/2012 14:11

חברת דטה קיוב, מהחברות המובילות את תחום ה-BI בישראל, הוסמכה על ידי מיקרוסופט כשותף זהב לתחום ה-BI. ההסמכה היוקרתית הנה ההסמכה הגבוהה ביותר אותה מעניקה מיקרוסופט לשותפים. על מנת לקבל את ההסמכה היוקרתית נדרשה דטה קיוב להציג את הרמה המיקצועית הגבוהה ביותר בסביבת טכנולוגיות ה-BI של מיקרוסופט, כולל בסביבה החדשה SQL 2012, להציג מומחים מוסמכים, לעמוד במבחנים בתחומי השיווק והרישוי, להציג שביעות רצון לקוחות מקסימלית ועוד.  בהתחשב בידע ובניסיונה הרב של דטה קיוב בהקמת מערכות BI  בכלל וביישום טכנולוגיות ה-BI  של מיקרוסופט בפרט, התהליך היה מהיר מהרגיל.

רועי גבע גלסברג, מנהל הפיתוח העסקי ותחום ה-BI במיקרוסופט: "אנו שמחים שגוף מוביל בשוק כמו דטה קיוב, הצטרף לקבוצה המצומצמת של שותפי הזהב בתחום ה-BI. השותפות שלנו עם דטה קיוב כבר הוכיחה עצמה מבחינת מתן פתרונות עשיר ומתקדם ללקוחותינו והסמכה זו הינה שלב נוסף בייחוד חברה כה מקצועית ומיוחדת בתחום. ההיכרות המעמיקה של החברה עם הפלטפורמה המיקרוסופטית אפשרה את קבלת ההסמכה בזמן שיא".

דותן נאמני, סמנכ"ל שיווק ומכירות בדטה קיוב: "דטה קיוב מיישמת את טכנולוגיות ה-BI של מיקרוסופט במגוון חברות וארגונים מהגדולים והמובילים בישראל. האסטרטגיה שלנו היא להיות חברת היישום והאינטגרציה הטובה ביותר בתחום ה-BI בישראל. אנו עושם כמיטב יכולתנו לספק ללקוחותינו את הערכים המוספים הגבוהים ביותר ברמת שירות בלתי מתפשרת. השותפות עם חברת מיקרוסופט מאפשרת לנו להעמיד לרשות לקוחותינו את משאבי הידע והשירות הטובים ביותר. אני שמח שמיקרוסופט מכירה ברמה המקצועית וברמת השירות הגבוהה של דטה קיוב".

דטה קיוב הנה חברת יישום מערכות BI המציעה ללקוחותיה פתרונות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. החברה אמונה על הקמת מערכות BI עבור ארגונים מהגדולים בישראל כמו גם על הקמת מערכות עבור ארגונים קטנים ובינוניים. בין לקוחות דטה קיוב ניתן למנות ארגונים כגון ביטוח ישיר, משרד הבריאות, בנק יהב, בנק הדואר, בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי,  אופיס דיפו, GSK, ריטליקס, קומברס, סטורנקסט, אמדוקס ועוד.

אירועים קרובים