טלפון חכם ראשון המבוסס על מעבד של אינטל יושק כבר השבוע

המכשיר ייצא בסוף השבוע לשוק ההודי - מסר מנכ"ל אינטל, פול אוטליני, בשיחה עם אנליסטים ● הוא סירב למסור פרטים על המכשיר אולם אמר, כי מדובר ב-"ציון דרך חשוב לעסקים שלנו" ● ההערכות הן שמדובר במכשיר Xolo X900 של חברת לבה שיהיה מבוסס על Medfield - מעבד אטום מסוג Z2460 עם ליבה יחידה, ויציע מסך בגודל של 4.03 אינץ'

הטלפון החכם הראשון שיהיה מבוסס על מעבד של אינטל (Intel) אמור להופיע כבר בסוף השבוע הנוכחי, כך הודיע מנכ"ל החברה, פול אוטליני, בשיחת ועידה שערך אמש (ג') עם אנליסטים בנוגע לתוצאות הכספיות הרבעוניות של החברה. הודו תהיה המדינה הראשונה בה יושק המכשיר.

במהלך השיחה אמר אוטליני, כי "אנחנו מצפים להשיג השבוע עוד ציון דרך חשוב לעסקים שלנו: ההשקה של הטלפון החכם הראשון בעולם שמבוסס על הארכיטקטורה של אינטל".

אוטליני סירב לספק פרטים מלאים על המכשיר מעבר להתבססותו על ארכיטקטורה של אינטל. ההערכות הן שמדובר במכשיר Xolo X900 של חברת לבה (Lava), שיהיה מבוסס על Medfield – מעבד אטום מסוג Z2460 עם ליבה יחידה, ויציע מסך בגודל של 4.03 אינץ'.

מדובר במכשיר שככל הנראה כמעט זהה לטלפון שהציגו שתי החברות ביחד בכנס המובייל האחרון שנערך בברצלונה, ואמור להגיע מאוחר יותר השנה גם לאירופה, תחת שמה של אורנג' (Orange). אינטל כבר הכריזה בתערוכת CES, שנערכה מוקדם יותר השנה, על שיתופי פעולה עם לנובו (Lenovo) ומוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) לייצור טלפונים שיהיו מבוססים על המעבדים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים