מיקרוסופט חשפה פרטים על המהדורה הארגונית של חלונות 8

גרסת ה-Enterprise תציע כלים מיוחדים שמיועדים לשימוש בארגונים גדולים ומרובי עמדות מיחשוב ● אחת התכונות החדשות היא Windows to Go - יישום שיאפשר למנהלי ה-IT ליצור שולחן עבודה מבוסס חלונות 8 שמותקן על התקן USB ● תכונה אחרת תאפשר ל-IT להגדיר לכל מחשב נייח או טאבלט שמחובר לרשת הארגונית להוריד אליו באופן אוטומטי יישומים, בהתאם להגדרת התפקיד שלו ובהתאם לצרכים של ה-IT וללא כל התערבות של משתמש הקצה

מיקרוסופט (Microsoft) חשפה אתמול (ד') בבלוג שלה פרטים על הגרסה הרביעית של חלונות 8 (Windows 8), שתהיה מיועדת לשוק הארגוני בלבד. מהדורה זו תושק מאוחר יותר משלוש המהדורות הראשיות של החברה, שמיועדות לשווקים הצרכני והעסקי, כמו גם למחשבים המבוססים על מעבדי ARM.

מעבר לתאימות מלאה עם גרסת ה-Pro של חלונות 8, גרסת ה-Enterprise תציע כלים מיוחדים שמיועדים לשימוש בארגונים גדולים ומרובי עמדות מיחשוב. אחת התכונות החדשות היא Windows to Go – יישום שיאפשר למנהלי ה-IT ליצור שולחן עבודה מבוסס חלונות 8 שמותקן על התקן USB. בעזרת התקן זה יכולים משתמשים שאינם נמצאים במשרד לגשת מכל מחשב, על ידי חיבור ההתקן ליציאת USB, לשולחן העבודה שלהם בסביבת חלונות 8, מבלי להשאיר כל עקבות ומידע על המחשב המארח הזמני.

תכונה אחרת תאפשר ל-IT להגדיר לכל מחשב נייח או טאבלט שמחובר לרשת הארגונית להוריד אליו באופן אוטומטי יישומים, בהתאם להגדרת התפקיד שלו ובהתאם לצרכים של ה-IT. הדבר יתאפשר ללא כל התערבות של משתמש הקצה.

הגרסה הארגונית של חלונות 8 תציג בנוסף עדכונים למספר תכונות שהוצגו בחלונות 7 (Windows 7), ביניהן DirectAccess, שמייתרת את השימוש ב-VPN עבור משתמשים מרוחקים שצריכים לגשת למשאבי המערכת, תוך שמירה על ציות לכללי מדיניות ואבטחה של הארגון; BranchCache, שמאפשרת למחשבים שנמצאים במשרד או בסניף מרוחק ליצור זיכרון מטמון מקומי של קבצים, קישורים ותכנים כדי למנוע את הצורך לגשת בכל פעם לשרת המרכזי דרך הרשת; ו-AppLocker, שמאפשרת למנהל ה-IT, בהתאם לכללים ודירוג המשתמשים, לקבוע אילו יישומים וקבצים יהיו נגישים למשתמשים יחידים ו/או לקבוצות ואילו לא.

במקביל, הודיעה מיקרוסופט על עדכון תוכנית ה-Software Insurance עבור המהדורה הארגונית של חלונות 8. עיקר העדכון עוסק בהרשאות הגישה והשימוש, אם במחשבים פיזיים או דרך שולחנות עבודה וירטואליים. בנוסף, בין היתר, מנויי התוכנית יוכלו לקבל גישה לכלים כמו Windows Intune לניהול ואבטחת מחשבי חלונות 8, פיזיים או וירטואליים, דרך הענן, ולהשתמש ב-Microsoft Desktop Optimization Pack, שמספקת יכולות ניהול שולחנות עבודה והתאוששות של תחנות מתקלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים