אינטל: 20-30 מיליון מחשבי אולטרה-בוק יימכרו ב-2012

ההערכה פורסמה באתר סיני שטוען שהוא מסתמך על מקורות אמינים ● עוד עולה מהדיווח, כי ב-2013 אמור נפח המכירות של המחשבים הדקיקים לשלש את עצמו, אם לא יותר, וכך להפוך לקטגוריה המשמעותית ביותר בתחום המחשבים הניידים

אינטל (Intel) מעריכה שעד סוף 2012 יימכרו בעולם כ-20-30 מיליון מחשבי אולטרה-בוק, הקטגוריה החדשה שתכננה החברה – כך לפי פרסום באתר הסיני DigiTimes. האתר טוען שקיבל את המידע ממקורות אמינים בשרשרת הייצור של המחשבים הללו. כמו כן, לפי ההערכות של אינטל, ב-2013 אמור נפח המכירות של המחשבים הדקיקים לשלש את עצמו, אם לא יותר, וכך להפוך לקטגוריה המשמעותית ביותר בתחום המחשבים הניידים.

החברה ממשיכה להשקיע מאמצים רבים בקידום המכירות של המחשבים החדשים. לפי האתר הסיני, היא משתפת פעולה כעת עם היצרניות השונות כדי ליצור להם שילדת פלסטיק מחוזקת שתהיה חזקה ויציבה לפחות כמו שלדת המתכת בה משתמשות החברות כיום, ועם זאת – קלה יותר וזולה יותר לייצור. כמו כן, אינטל פועלת בשיתוף פעולה עם מספר יצרניות של כוננים אופטיים כדי להכין דור חדש של כוננים שיהיה דק במיוחד ויתאים לגובה של המחשבים החדשים בקטגוריה.

בשבוע הבא אמורה אינטל להכריז על ההשקה הרשמית של מעבדי ה-Ivy Bridge החדשים שלה, שמבוססים על תהליך ייצור של 22 ננו-מטר. בחברה מאמינים שהמעבדים החדשים ייתנו דחיפה חזקה למכירות של מחשבי האולטרה-בוק, שהדור הראשון שלהם, שעדיין מבוסס על מעבדי Sandy Bridge, לא הצליח לתפוס אחיזה בשוק ברמה שתאמה את הציפיות של ענקית המעבדים. הדור השני של מחשבי האולטרה-בוק, עם המעבדים החדשים, אמור להופיע בשוק כבר בחודש הבא, מכיוון שאינטל כבר סיפקה ליצרניות מעבדי Ivy Bridge כדי שתהיינה מוכנות עם מחשבים חדשים בשוק עם ההכרזה בפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים