פרטנר רכשה מבזק תשתיות תמסורת לטווח של חמש שנים, בסכום כולל של 315 מיליון שקלים

ההסכם החדש מחליף הסכם קודם משנת 2008, ולדברי פרטנר יבטיח את שירותיה גם בנפחי גלישה גדולים, מתוך הנחה שבעתיד ייפרסו בארץ רשתות דור 4 ● לפי ההסכם, מחויבת פרטנר לרכוש תמסורת בסכום של 55 מיליון שקלים לשנת 2012 ועד לסכום של 71 מיליון שקלים בשנת 2016, בהתאם להגדלת טווח הנפחים שיירכשו

רבעון מעורב לפרטנר

פרטנר הודיעה אתמול (ד') על הסכם עם בזק, במסגרתו תרכוש תמסורת למשך חמש שנים, בסכום כולל של 315 מיליון שקלים..

ההסכם החדש מחליף הסכם קודם משנת 2008, ולדברי החברה יבטיח את שירותיה גם בנפחי גלישה גדולים, מתוך הנחה שבעתיד ייפרסו בארץ רשתות דור 4. לפי ההסכם, מחויבת פרטנר לרכוש תמסורת בסכום של 55 מיליון שקלים לשנת 2012 ועד לסכום של 71 מיליון שקלים בשנת 2016, בהתאם להגדלת טווח הנפחים שיירכשו.

אתרי הסלולר ברחבי הארץ מחוברים למתג המרכזי של החברה בתשתית תמסורת קווית. ההסכם עם בזק מבטיח לפרטנר איכות משופרת של הרשת הסלולרית יחד עם יכולת לעמוד בעומסים של גלישה סלולרית באינטרנט ומוכנות לדור 4 סלולרי, הכרוך בגלישה מהירה ובנפחים גדולים.

בהודעה לבורסה שפרסמה פרטנר, נאמר כי "החברה רואה בהסכם שלב נוסף בתהליך הכולל של שדרוג הרשת הסלולרית שלה, שיפור איכות הרשת, הגדלת מהירות הגלישה ויישום שירותי דור 4. החברה מאמינה, כי שירותי התמסורת שנרכשו במסגרת ההסכם, יחד עם השימוש בתשתית העצמאית שלה, יאפשרו לחברה לעמוד בכל צורכי התמסורת בעלויות משופרות במהלך חמש השנים הבאות".

אירועים קרובים