Gstat תפיץ את פתרון האנליטיקה הויזואלי Tableau בישראל

Gstat חתמה על הסכם לייצוג והפצת פתרונות Tableau – פתרונות ניתוח גראפי (Visual Analysis) המאפשרים לתחקר מידע ונתונים באמצעות ממשק Drag and Drop ולהציגו באופן ויזואלי. פתרונות Tableau מאפשרים לארגונים לבצע Self Service BI – ביצוע ניתוחים והפקת דו"חות באופן אינטואיטיבי. מדובר בפתרונות הפונים לבנקים, חברות ביטוח, חברות אינטרנט ומגזרים נוספים.

Gstat תציע שני פתרונות: Tableau Technologies, המאפשר תחקור נתונים ויצירת מבט מאוחד של מספר דוחות באמצעות דשבורד, ו-Tableau Server, המאפשר שיתוף דוחות ומידע באמצעות דפדפן, פירסום דוחות או דשבורדים, כולל מידע מאובטח וניהול מטה-דאטה. נתונים מ-Tableau ניתנים להצגה ברשת הפנימית הארגונית, באינטראנט או באינטרנט. כמו כן, שני הפתרונות ניתנים להטמעה בשיטת OEM, וכך יכולים לשמש כרכיב ה-BI  של תוכנות שונות.

דותן בורנשטיין
, מנהל שיווק מוצרי תוכנה ב-Gstat: "פתרונותיה של Tableau Software הם הדור הבא של מערכות ה-BI. כלי הויזואליזציה האינטראקטיביים משפרים את אופן הצגת המידע, קלות השימוש וההבנה של המשתמשים. זו דרך פשוטה בה ניתן לגשת למידע, לתצוגה הגראפית הגבוהה של הפתרונות והיכולת להפיץ ולפרסם מידע בארגון, ללא צורך בעזרה ממערכות המידע שלו. יכולות הכלי להביא את הנתונים למשתמש ולבצע ניתוחים כבדים בזמן קצר, משנים לגמרי את אופן ניתוח הנתונים המקובל כיום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים