מיקרוסופט פועלת ליצור תצוגה דו צדדית לטלפונים ובטאבלטים

מדובר בתצוגה משנית, שתהיה באיכות נמוכה יותר מאשר התצוגה הראשית של המכשיר ● המסך האחורי הזה יספק נתונים שונים ומגוונים שלאו דווקא יוצגו במסך הראשי של המכשיר, או שהוא ישמש כדי להציג יישומים שפחות חשוב להציג בשולחן העבודה הראשי, דוגמת שעון או תחזית מזג האוויר, במטרה לעזור לפנות בו מקום

פטנט שפורסם לעיון הציבור על ידי משרד הפטנטים האמריקני מעלה שמיקרוסופט (Microsoft) פועלת במטרה ליצור תצוגה דו צדדית לשימוש בטלפונים חכמים ובטאבלטים. האתר Patentbolt, שדיווח על כך בסוף השבוע, ציין שמדובר בתצוגה משנית, שתהיה באיכות נמוכה יותר מאשר התצוגה הראשית של המכשיר. ייתכן אף שתצוגה זו תשתמש בדיו אלקטרונית, בדומה לשימוש בקוראי הספרים הדיגיטליים.

המסך האחורי הזה יספק נתונים שונים ומגוונים שלאו דווקא יוצגו במסך הראשי של המכשיר, או שהוא ישמש כדי להציג יישומים שפחות חשוב להציג בשולחן העבודה הראשי, דוגמת שעון או תחזית מזג האוויר, במטרה לעזור לפנות בו מקום.

האתר אף חשף שרטוטים מהם עולה שלתצוגה המשנית יהיה מקור כוח משל עצמה ושהיא תשתמש בכמות חשמל נמוכה יחסית.

יצוין שעם השקת חלונות ויסטה (Windows Vista) ניסתה מיקרוסופט לדחוף תקן תצוגה חדש, שכונה SideShow, שאמור היה לאפשר להשתמש בהתקן תצוגה, משולב במחשב או חיצוני, שמאפשר להציג נתונים ויישומונים שונים בנפרד מהתצוגה הראשית. זאת, גם כשהמחשב במצב שינה, והוא היה, כמובן, באיכות נמוכה יותר בהרבה מזו של המסך הראשי. הניסיון ההוא לא הצליח – מעט מאוד יצרניות ניסו את האפשרות הזו וכמעט שלא הגיעו לשוק מחשבים שכללו אותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים