דיווחים: סמסונג צפויה להשיק בחודש הבא שירות מתחרה ל-iCloud של אפל – S-Cloud

על פי דיווח אתר החדשות הקוריאני Maeil Business, שהתבסס על תוכנית מודלפת של סמסונג, השירות יציע למשתמשים לשלוח תוכן בענן ולסנכרן אותו עם יחידות קצה רבות ושונות, ולא יהיה מוגבל בנפח כמו השירות של אפל ● הערכות הן, כי סמסונג תחשוף את השירות המתחרה באירוע שהיא מתכננת ל-3 במאי

סמסונג (Samsung) כבר מזמן שמה על הכוונת שלה את אפל (Apple), והיא כרגע המתחרה המשמעותית ביותר מולה הן בתחום הסמארטפונים והן בתחום הטאבלטים, אך נראה כי קריאת התיגר שלה תגלוש גם לתחומים נוספים. על פי דיווחים חדשים, היא עומדת להשיק שירות חדש שיתמודד ב-iCloud של אפל, שייקרא S-Cloud.

אתר החדשות הקוריאני Maeil Business, שהתבסס על תוכנית מודלפת של החברה, דיווח בסופשבוע כי סמסונג תחשוף מתחרה לשירות iCloud של אפל באירוע שהיא מתכננת ל-3 במאי. השירות יציע למשתמשים לשלוח תוכן בענן ולסנכרן אותו עם יחידות קצה רבות ושונות. מכל מקום, לדברי הידיעה, שירות S-Cloud לא יהיה מוגבל בנפח כמו השירות של אפל.

בשבוע שעבר הודיעה סמסונג, כי תקיים אירוע מיוחד, כאמור, ב-3 במאי, בלונדון. במסגרתו, תחשוף סמסונג את מכשיר הגלקסי S3 שלה. חרושת השמועות העשירה סביב המכשיר החדש עסקה בכל מה שקשור במכשיר – החל במעבד ארבע ליבתי, עבור בתפיסת עיצוב שונה ועד שימוש בחומרים קרמיים.

סמסונג, מצדה, לא אישרה או הכחישה שום פרט, מעבר לעובדה שהיא תציג את גלקסי S3.

אתר החדשות לא ציין מתי תשיק סמסונג את S-Cloud, אך דיווח כי ייתכן שסמסונג תחבור למיקרוסופט (Microsoft) כדי להשיק את השירות החדש ברחבי העולם, ללא תקלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים