טלדור תקים מערכת לניהול מסמכים וסריקה עבור בנק ירושלים; ההיקף: כשלושה מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תטמיע טלדור את מערכת ADA של ארטיס מולטימדיה, המתמחה בפיתוח מערכות לניהול מסמכים ● המערכת תתממשק למערכות הליבה של הבנק, ותשמש כארכיון מסמכים ותוכן ארגוני, וכן תסייע בניהול תהליכים עסקיים

טלדור תקים מערכת לניהול מסמכים ותוכן עבור בנק ירושלים. הפרויקט, בו שימשה החברה כמטמיעה ראשית, החל בנובמבר 2011 וצפוי לעלות לאוויר במאי 2012. היקף הפרויקט מוערך בשלושה מיליון שקלים.

המערכת תשרת את מחלקות המטה של הבנק בקרית שדה התעופה ובירושלים, כמו גם את כל סניפי הבנק בתחום של תיקי משכנתאות, תיקי לקוחות ודוגמאות חתימה.

בשלב זה רכש הבנק רשיונות לכ-200 משתמשים, כאשר המערכת צפויה להתתממשק מול מחסן הנתונים של הבנק מבוסס אורקל (Oracle) ואל מערכות הליבה, כולל פורטל הלקוחות, ולשמש ככלי לניהול המסמכים (EDMS) ותהליכי עבודה (Workflow).

בהמשך צפויה טלדור לבצע פרויקט סריקה של מסמכי הבנק במשך שנה, ולהקים מאגר דוגמאות חתמה אלקטרוני. לשכת הסריקה תוקם באמצעות מודול התומך בעבודה מול סורקים תעשייתיים, ויצירת אצוות למפתוח עם הפצה אוטומטית לתחנות במספר שיטות עבודה. המערכות החדשות יוטמעו בכל סניפי הבנק והיחידות העסקיות, וישמשו את כלל עובדי הבנק לטובת אחזור ותיוק של מסמכים. בפרויקט תיטול חלק גם GAIT, מתחום מערכות לניהול תהליכים עסקיים (BPM).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים