גוגל השיקה כלי חופשי לניתוח דואר אלקטרוני

השירות החדש, המכונה Gmail Meter, יגביר מודעות לגבי הרגלי השימוש בדואר האלקטרוני, ויאפשר ניתוח דפוסי הכתיבה והתיוק בתיבת המייל ● ה-Gmail Meter לא זמין בכל עת, אלא ניתן לשימוש במתכונת של הודעת דואר אלקטרוני אחת לחודש, הכוללת את הרלוונטיים לאותה כתובת לגבי החודש שחלף

גוגל (Google) השיקה שירות חופשי חדש למנויים של שירות הדואר האלקטרוני Gmail והרשת החברתית G+. השירות החדש, אשר מכונה Gmail Meter, הושק ביום ה' האחרון לכלל המשתמשים ב-Gmail, על מנת להגביר את המודעות להרגלי השימוש בדואר האלקטרוני. הכלי מנתח את דפוסי הכתיבה והתיוק של הדואר האלקטרוני, ומציג תמונה מפורטת לגבי השימוש בתיבת המייל.

כך, למשל, סביר להניח שמרבית המשתמשים אינם יודעים אם הם נוהגים לשלוח הודעות ארוכות או קצרות מהממוצע; בעזרת הכלי החדש אפשר לנתח את היסטוריית הדואר לאורך זמן, ולהציג מדדים שיסייעו להעריך את אורך ההודעות ומאפיינים נוספים שלהן. בין יתר, ניתן לקבל ניתוח מידע אודות שיעור ההודעות שעליהן משיבים לידידים, בני משפחה ואנשי קשר נוספים, או פרק הזמן הממוצע שחולף עד שמשיבים על הודעות שמתקבלות בדואר האלקטרוני.

השירות החדש אינו זמין בכל עת, אלא ניתן במתכונת של הודעת דואר אלקטרוני אחת לחודש, ובה הנתונים הרלוונטיים לאותה כתובת לגבי החודש שחלף. נתונים אלה כוללים גם את שיעור ההודעות שלא נפתחו, נשלחו לסל המחזור או נשמרו בארכיון.

כדי להפעיל את השירות יש לפתוח גיליון אלקטרוני חדש ב-Google Docs, לשמור אותו, ולהתקין את Gmail Meter מתפריט Tools – Script Gallery. הכלי לא פותח על ידי גוגל עצמה, אלא על ידי מפתח מצד שלישי – רומיין ויאלרד, אשר נושא בתוארGoogle Apps Script Top Contributor.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים