מיקרוסופט שחררה את גרסה 1.0 של תוכנת Skype for Windows Phone

היישום מתאים למכשירי טלפון חכמים המצוידים בגרסה של מערכת ההפעלה חלונות-פון 7.5 ומעלה ● בין יתר החידושים בגרסה 1.0: אפשרות לחפש אנשי קשר חדשים ולהוסיף אותם, ולהתקשר לקווים נייחים

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה את גרסה 1.0 של Skype for Windows Phone. הגרסה המדוברת כבר מוצעת להורדה בחינם מחנות Windows Phone Marketplace של מיקרוסופט, בקובץ בנפח של כשישה מגה-בייט. היישום מתאים למכשירי טלפון חכמים המצוידים בגרסה של מערכת ההפעלה חלונות פון 7.5 (Windows Phone) ומעלה, ופועל בתקשורת Wi-Fi או דור שלישי. גרסה 1.0 מחליפה את גרסת הבטה, שפעלה עד סוף חודש פברואר.

בין יתר החידושים בגרסה 1.0: אפשרות לחפש אנשי קשר חדשים ולהוסיף אותם, ולהתקשר לקווים נייחים. עם זאת, לא ניתן לערוך שיחות ברקע, כלומר שלפני שמתקשרים יש לוודא שהאדם שעמו מבקשים לשוחח יושב מול המחשב ומפעיל את התוכנה.

במיקרוסופט מתכוונים להטמיע את סקייפ (Skype) בצורה הדוקה יותר במערכת ההפעלה העתידית חלונות פון 8. עם זאת, על פי ההערכות, במועד בו תושק חלונות פון 8 – לקראת סוף השנה הקלנדרית הנוכחית, סקייפ עדיין תוצע כיישום עצמאי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאוכזב

    כמעט טוב. בלי עבודה ברקע, האפליקציה לא באמת יכולה להתחרות בשוק, זה אומר שהיא טובה בעיקר לשיחות יוצאות... http://www.mobilespoon.net/2012/05/will-skype-app-change-anything-for.html

אירועים קרובים