אבנת מגייסת 12 מומחי תקיפה וסייבר בשל ריבוי אירועי הפריצות האחרונים

בתחילת חודש אפריל גויסו חמישה עובדים, ועד לסוף החודש מתכוונים בחברה להשלים את גיוסם של שבעה מומחי אבטחה נוספים ● יגאל כהן, מנכ"ל אבנת: "נדרשת חשיבה ויכולת התמודדות לא קונבנציונאליות, הכוללות בין היתר שימוש באותן היכולות המיוחדות של התוקפים"

אבנת אבטחת נתונים (Avnet) מדווחת על גידול מהותי בעסקאות בתחומי התקיפה ובדיקות החדירה. בשל כך, תגדיל החברה את מערך כוח האדם ב-12 מומחי אבטחת מידע.

אלה ישתלבו באבנת ככלל ובחטיבת התקיפה והסייבר בפרט. בתחילת חודש אפריל גויסו חמישה עובדים, ועד לסוף החודש מתכוונים בחברה להשלים את גיוסם של שבעה מומחי אבטחה נוספים.

חטיבת התקיפה והסייבר באבנת היא מהגדולות והותיקות בארץ, ומבצעת פרויקטים בתחום. מומחי הסייבר בחברה אחראים ללא מעט גילויים של חולשות במערכות אבטחה בגופים פיננסיים, מוסדיים, ממשלתיים ובינלאומיים. כיום מונה מצבת כוח האדם בחברה כ-70 יועצי אבטחת מידע במגוון תחומים, לרבות תקיפה, מדיניות אבטחת מידע, ניהול סיכונים תקינה ועוד.

יגאל כהן, מנכ"ל אבנת: "בחודשים האחרונים אנו עדים לדיווחים על תקיפות מורכבות וממוקדות על ארגונים שונים. על מנת להתמודד עם מתאר איומים זה, נדרשת חשיבה ויכולת התמודדות לא קונבנציונאליות, הכוללות בין היתר שימוש באותן היכולות המיוחדות של התוקפים שפותחו ומיושמים חדשות לבקרים על ידי חטיבת התקיפה והסייבר של אבנת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים