תוכן שיווקי

לקראת אירוע | החברות VMware וסימנטק חברו להפצת הגנה רחבה לסביבות ענן ווירטואליזציה

23/04/2012 13:36

החברות VMware – המובילה לתחומי הענן והוירטואליזציה וחברת אבטחת המידע סימנטק, הודיעו על שילובים חדשים של פתרונות סימנטק לחבילת VMware Suite Infrastructure Cloud, במטרה להעניק הגנה רחבה לסביבות ענן ווירטואליזציה, לצד חיסכון בעלויות התפעול. באמצעות האינטגרציה עם פתרונות VMware, מאפשרת סימנטק ללקוחות משותפים להגן על התשתיות הוירטואליות שלהם ועל יישומים עסקיים קריטיים, כולל מניעת אובדן נתונים, סיכוני IT ותאימות, הגנת מאגרי נתונים, ניהול אירועי אבטחת מידע ופתרונות הגנת נקודות קצה. הפתרונות המשותפים יעניקו אבטחה יציבה יותר, סקלביליות והפחתת עלויות, עבור הפצת השירותים המהירה והזריזות העסקית המתקדמת לסביבת הענן.

לדברי שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, "חברות וארגונים חווים היום מציאות איומים וסיכונים בעייתית מאוד המכתיבה דרכי התמודדות שהם יותר מאשר התנהגות במוד של "כיבוי שריפות". באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם VMware, אנו מאפשרים ללקוחותינו לאמץ את המעבר לוירטואליזציה בבטחה ולהגן באופן פרואקטיבי על המידע, בין אם הוא שוכן בסביבה פיזית או וירטואלית".

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל: "אופיו של ענן המחשוב, מכתיב מעבר להגנה פרואקטיבית, השונה מההגנות הקיימות כיום, כדוגמת ההגנה מפני תוכנות זדוניות. האינטגרציה של מוצרי סימנטק עם חבילת Cloud Infrastructure של VMware יאפשרו, כאמור, יכולות אבטחה חדשות ויאפשרו ללקוחות לקדם בניה מהירה ובטוחה של ענן מחשוב. החברות סימנטק ו-VMware משתפות פעולה, על מנת להבטיח שללקוחות תהיה שליטה אפקטיבית באבטחה, משולבת בתקינה שמתפתחת בנושא הענן".

בנוסף לאינטגרציה של אבטחת נקודות הקצה של סימנטק בפתרון VMware vShield Endpoint, הצפוי להיות זמין בהמשך שנת 2012, מכריזה סימנטק על שילובים חדשים עם Infrastructure suite Cloud של VMware:

•    מניעת זליגת מידע לסביבות מעורבות
פתרון Symantec Data Loss Prevention אשר זמין עכשיו, נועד לסייע לארגונים להתמודד עם האתגר הגדל והולך של הגנה על הקניין הרוחני. השילוב עם VMware vShield App יסייע ללקוחות למצוא ולמקם את המידע רב הערך שלהם בסביבה הוירטואלית ולמנוע זליגת נתונים.

•    עמידה בתקינה ותאימות למדיניות עבור סביבות וירטואליות ומעורבות
פתרון Symantec Control Compliance Suite: הזמין עכשיו, נועד בין השאר לזהות מכונות וירטואליות לא ידועות או לא מורשות במטרה להפחית סיכוני אבטחה בתשתיות פיזיות ווירטואליות. הפתרון הממונף באמצעות הסטנדרטים של VMware בתחום האבטחה, הינו בעל גישה לסביבה וירטואלית לזיהוי אזורי סיכון ולסיוע לתעדוף מאמצי תיקון המערכות.

•    הגנת ה-datacenter הוירטואלי כנגד האיומים המתוחכמים
פתרון Symantec Critical System Protection מאפשר הגנה על מאגרי המידע הוירטואליים כנגד איומים מתקדמים, מגן על ESX ועל שרתי Hypervisors.

•    Threat Intelligence משולב
פתרון SSIM (ר"ת Symantec Security Information Manager) הזמין עכשיו ומאפשר לארגונים לזהות ולהגיב לאיומי אבטחה, המשפיעים על היישומים הקריטיים העסקיים בתשתיות הפיסיות והוירטואליות של הארגון. ובנוסף, צפוי הפתרון המהלך הקיץ, לאפשר ע"י אינטגרציה עם ה-VMware vShield log management collector לבצע קורלציה בין מידע מהסביבה הפיזית והוירטואלית וכן אל מול מידע מודיעיני לגבי איומים מהעולם.

•    פתרון MSS (ר"ת Symantec's Managed Security Service) בשילוב VMware vShield, יאפשר ללקוחות המעדיפים מודל שירות מבוסס ענן, ליהנות מהגנת איומי אבטחה בסביבות הפיזיות והוירטואליות.

•    הגנת נקודות קצה אופטימלית בסביבה הוירטואלית: סימנטק מתכננת למנף את פתרון vShield Endpoint של VMware, כדי למקסם את ביצועי תשתית שולחן העבודה הוירטואלי (VDI) וסביבת השרתים הוירטואליים מבלי לוותר על אבטחה עוצמתית.

אירועים קרובים