נקסנטה החלה בהטמעת מערכות אחסון שלה באימג'סטור; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת המוטמעת, NexentaStor, תחליף את המערכות הקודמות של אימג'סטור מתוצרת יבמ ● תאפשר התאוששות ושיחזור המידע במקרה אסון באופן מהיר, תוך שמירה על רציפות מערך הייצור של החברה

נקסנטה ישראל (Nexenta-IL) החלה בפרויקט להטמעת מערכות אחסון שלה באימג'סטור מערכות. הפרויקט החל החודש וצפוי להסתיים בתוך חודשיים. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

מערכת האחסון שמוטמעת מחליפה את המערכות הקודמות של אימג'סטור, מתוצרת יבמ (IBM). אימג'סטור מערכות הוקמה בשנת 1991 ומספקת שירותי סריקה, זיעור, פענוח וטיוב נתונים. מערכת האחסון תשרת מאות משתמשים.

בהיבט הטכנולוגי, הפתרון והתצורה הטכנית של מערכת נקסנטה מומשו בווירטואליזציית ענן לעולם האחסון. עם סיום הפרויקט המערכת תאפשר התאוששות ושיחזור המידע במקרה אסון באופן מהיר, תוך שמירה על רציפות מערך הייצור של החברה. המערכת המוטמעת, NexentaStor, מספקת אחסון וניהול האחסון בביצועים גבוהים לצד גמישות מירבית בניהול המידע גמישות ויכולת גידול, בשילוב אמינות ויציבות המידע.

אפריים רייך
, בעלים ומנכ"ל אימג'סטור, אמר כי "הפרויקט להטמעת מערכת האחסון נדרש לאור התרחבות הפעילות של החברה. מערכת הייצור והאחסון המרכזית של החברה היא בליבת הפעילות שלנו ולא יכולנו להתפשר על איכות, זמינות ויתירות המידע. הפרויקט לא חרג מהתקציב".

יפה פרבר, מנכ"לית נקסנטה ישראל, מסרה כי "פרויקט האחסון שמבוצע באימג'סטור נערך לאחר למידה של הצורך המיידי אצל הלקוח והצפי לצמיחה ולגידול במערך האחסון של החברה בעתיד. הפרויקט תומך בפעילות של אימג'סטור ובהיערכותה לגידול צפוי ולתמיכה בפרויקטים מורכבים. זאת, תוך מענה לדרישות הרגולציה".

אירועים קרובים