תוכן שיווקי

MaaS360 הראשונה לעמוד בתקן HIPPA המספק הגנה על מידע הנוגע לחיסיון נתוני חולה במערך הבריאות

24/04/2012 14:46
Mobility in Cloud

Fiberlink, יצרנית MaaS360, השיקה גרסת MaaS360-MDM לענף הרפואה וזאת בכדי לעמוד בתקנות המחמירות, בהן צריכים לעמוד ספקי שירותי רפואה בכל הנוגע להגנה על חיסיון נתוני חולה המוגדר HIPPA.

סמארטפונים וטאבלטים משנים את הדרך בה גופים רפואיים מספקים ומשפרים את השירות , עם זאת כמות האתגרים הטכנולוגיים ואתגרי אבטחת המידע עולים באופן חד. לשם כך מספקת פלטפורמת MaaS360 יכולת מידית לכל אותם ספקי שירותי רפואה העושים שימוש במכשירים ניידים לקבל שליטה ובקרה מחמירה על אותם סמארטפונים וטאבלטים כדי להגן מפני זליגת מידע חסוי. באמצעות הגדרות מראש של חשבונות הדואר אלקטרוני, VPN, הגדרות WIFI, אכיפת סיסמת כניסה למכשירים, הצפנת המידע ומחיקה מרחוק של מכשירים שנגנבו או אבדו. בנוסף לכך מספקת MaaS360 יכולת להפיץ ולנהל רשומות בריאות אלקטרוניות לכל מכשיר בתוך קטלוג אפליקציות ומסמכים מוצפן היכול להיות מוצג על כל מכשיר עם מערכת הפעלהiOS של Apple או Android.

MaaS360 מספקת סט כלים כדי לעמוד בתקינה הנדרשת של HIPPA כדוגמה:

•    מערך דו"חות אוטומטי לעמידה ע"פ תקנות HIPPA.
•    מערך אתראות ופעולות אוטומטיות לכל מצב של יציאה ממדיניות הארגונית.
•    אכיפת מדיניות אוטומטית על כל מכשיר בהתאם לצרכי הארגון.
•    חסימת מכשירים לא מאושרים מגישה לדואר אלקטרוני ארגוני.
•    אכיפת סיסמת כניסה למכשיר
•    הפצה, הצפנה והגנה של מסמכים למכשירים הניידים.
•    איתור וחסימה מיידית של מכשירים פרוצים
•    ניהול והפצה של אפליקציות ארגוניות תוך הרחבת יכולות אבטחת המידע של אותן אפליקציות באמצעות SDK.
•    ועוד

MaaS360 מאפשרת למנתחים, מתמחים, אחיות ומנהלים בצוות הרפואי גישה מאובטחת לאפליקציות ארגוניות, יישום לכך ניתן למצוא בעשרות בתי חולים בארה"ב ובאירופה.

"מוסדות רפואיים בפרט וענף הרפואה בכלל מתפקד תחת חוקי רגולציה מחמירים ביותר, עם יותר ויותר רופאים , מומחים ומתמחים הנגישים למידע רפואי אודות פציינטים בצורה מרוחקת ממכשירים ניידים החשופים לאתגרי אבטחת מידע , לרבות אם המכשיר נגנב או אבד", אומר ג'ים שווארד, מנכ"ל Fiberlink. "פלטפורמת MaaS360 מספקת את הטכנולוגיה הנחוצה עבור מנהלי מערכות המידע באותם מוסדות רפואה בכדי לנהל , לשלוט ולבקר באותן התקנים ניידים אשר מכילים חומר רגיש".

לדברי דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud – נציגת Fiberlink בישראל, "אנחנו מציעים לכל מוסד רפואי שמעוניין להבין כיצד MaaS360 יכולה לספק הגנה מקיפה, שליטה ובקרה על אותן רכיבים ניידים לנסות אותנו באופן מיידי באמצעות מערכת עובדת מלאה ל-30 ימים ניסיון ללא כל התחייבות פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה".

אירועים קרובים