סטיב ווזניאק: "הממשק של חלונות פון 7 עולה על זה של אנדרואיד"

לדברי אחד ממייסדי אפל, החוויה שמעניקים מכשירי חלונות פון 7 מזכירה "חבר ולא כלי עבודה", בעוד שמכשיר האנדרואיד הוא "מגושם יותר" ● "הייתי מנחש שנשמתו של סטיב ג'ובס זכתה לחיים חדשים במיקרוסופט, משום שהמראה והתחושה של הטלפון הזה מזכירים מבחינות רבות כמה מהמאפיינים הנפלאים של אפל"

סטיב ווזניאק, ממייסדי אפל (Apple), חלק בראיון שהעניק לדן פיטרסון ולאחת המחברות של הביוגרפיה שלו, ג'ינה סמית, שבחים בלתי צפויים דווקא למכשירי חלונות פון 7 (Windows Phone) של מיקרוסופט (Microsoft). לדבריו, החוויה שמעניקים מכשירי חלונות פון 7 מזכירה "חבר ולא כלי עבודה", הודות להנאה האסתטית מהממשק. הוא הוסיף, כי בכל הקשור לחוויה, נמצאים מכשירי החלונות פון 7 "מעל לכל תחרות" מול מכשיר אנדרואיד (Android),  שעל פי ווזניאק הם "מגושמים יותר".

בתום הריאיון פרסם ווזניאק הבהרות, אלא שנראה כי הן לא שינו בהרבה את הרושם שהתקבל מדבריו, ואולי אף להיפך. "מכשירי iPhone הם מכשירי הטלפון המועדפים עלי. הבעתי את דעתי שלמכשירי חלונות פון הופעה ויזואלית עדיפה ומאפייני הפעלה אטרקטיביים יותר. לדעתי, הם מציבים את הרף בכל הקשור לממשק משתמש", הבהיר ווזניאק.

ווזניאק הוסיף, כי הוא "מעדיף את מכשירי חלונות פון על פני מכשירי אנדרואיד שלי. אני מנחש שבמיקרוסופט שכרו מישהו מאפל, והשקיעו כספים רבים בממשק המשתמש ובמראה של כמה מהיישומים המרכזיים". לדבריו, "הייתי מנחש שנשמתו של סטיב ג'ובס זכתה לחיים חדשים במיקרוסופט, משום שהמראה והתחושה של הטלפון הזה מזכירים מבחינות רבות כמה מהמאפיינים הנפלאים של אפל".

אירועים קרובים