דו"ח: רבע מהבעלים של מחשבי iPad – לקוחות חדשים של אפל

"בעבר היו נגני iPod המכשיר הראשון מתוצרת אפל עבור מרבית הצרכנים, אולם מציאות זו משתנה" – כך על פי חברת המחקר NPD Group, שערכה סקר בקרב 3,000 משיבים בארה"ב ● "הלקוחות החדשים מתחילים כיום את מערכת היחסים, במקרים רבים, ברכישה של מכשיר iPhone או מחשב iPad"

כשב-iPad היה חור

מסקר חדש של חברת המחקר NPD Group עולה, כי מחשבי iPad הפכו לא רק ללהיט מכירות ומקור חשוב לרווחים עבור אפל (Apple), אלא גם אמצעי חשוב לגיוס לקוחות חדשים למערכת האקולוגית של החברה. מתוצאות הסקר, שנערך בקרב 3,000 משיבים בארצות הברית במהלך חודש פברואר, עולה כי עבור רבע מהבעלים של מחשבי iPad, זהו המכשיר הראשון מתוצרת אפל שהם רוכשים.

"בעבר היו נגני iPod המכשיר הראשון מתוצרת אפל עבור מרבית הצרכנים. 82% מרוכשי iPod ציינו, כי זהו המכשיר הראשון מתוצרת אפל שהם רוכשים. מציאות זו משתנה, וכיום 'המכשיר הראשון מתוצרת אפל' מתפרש על פני מספר קווי מוצרים", כך על פי ההודעה לעיתונות שפרסמה NPD.

מאז ההשקה של מכשירי iPhone ומחשבי iPad, נמצאות המכירות של נגני iPod במגמת ירידה, והצרכנים מעדיפים לרכוש מכשירי טלפון ומחשבי לוח. "למרות ש-70% מהלקוחות הוותיקים של אפל החלו את מערכת היחסים עם החברה ברכישה של נגן iPod, הרי שבשנתיים האחרונות ירד השיעור ל-57%. הלקוחות החדשים מתחילים כיום את מערכת היחסים, במקרים רבים, ברכישה של מכשיר iPhone או מחשב iPad", כך על פי תוצאות הסקר של NPD.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים