תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כשהארגון פגש את טומגי

מוצר חדשני מנטר את הקורה בארגון ומשקף את הפעילות הממוחשת בו

29/04/2012 14:23

מאת מוטי סדובסקי, דיירקטור בחברת טומגי

לכל לקוח של טומגי הסיפור שלו, ולכל אחד הסיבה בגללה רכש והפעיל את Tomagi-IS. בארגון אחד רצו לבדוק איזה מוצרי תוכנה מופעלים בו. בשני להשוות תיכנון מול ביצוע בפרויקט. בשלישי מבקשים לבדוק את התשומות במחלקת ה-Call Center, וברביעי רצו לדעת במדויק מה עושה עובד שהיה חשד כי סרח ובגד בארגון. לכל אחד ה- Tomagi-IS שלו.

בכל הארגונים Tomagi-IS משפרת את המידע על הקורה בפאן הממוחשב של הארגון, מפחיתה הוצאות ומייעלת את המערכת תוך החזרת ההשקעה בה במהירות שיא. Tomagi-IS הינו מוצר חדשני ויחודי המנטר באמצעות Agent קטן ובלתי מורגש במערכת כל פעולה ברשת הממוחשבת של הארגון ושומר אותה בבסיס נתונים מרכזי. באמצעות Tomagi-IS ניתן להגדיר חוקים עיסקיים, לעקוב אחר ביצוע תהליכי Workflow שהוגדרו בנהלי הארגון, להגדיר Device Control (מה מותר ומה אסור לבצע ברמת חומרה, תוכנה ורשת), למנוע התפרצות משתמשים חיצוניים, ולמנוע זליגת מידע ומסמכים מהארגון.

ל- Tomagi-IS  מחולל דוחות פשוט להפעלה המאפשר קבלת דוחות בזמן אמת ובכל חתך פעילות. ניתן להפיק דוחות פרטניים לצד דוחות סיכומיים וגרפים. באמצעות מחולל הדוחות ניתן לראות:

•    אילו מוצרי תוכנה, חומרה ויישומים הופעלו בארגון, ולזהות רישוי יתר או רישוי בחוסר.
•    אילו יחידות מידע, בסיסי נתונים, ומסמכים לסוגיהם נעשה בהם שימוש בארגון.
•    לאילו אתרים ברשת נכנסו המשתמשים, ולאיזה משך זמן.
•    מיהם משתמשי המערכת, מה הפעילו (חומרה, תוכנה, ישומים, מידע, כניסה ל- URL).
•    תיכנון מול ביצוע / בדיקת השקעות בפועל
•    חריגים: פעילות שאיננה לפי חוקי החברה ונהליה.

המוצר מיועד למנהלים בכירים בארגון כגון מנהלי תפעול, מנהלי HR, מנהלי מערכות מידע, מנהלי אבטחה, מנהלי פרויקטים וכו' המבקשים לבדוק ולדעת מה באמת קורה בארגון.

באמצעות Tomagi-IS אפשר לדעת על תוכנות שנירכשו ולא הופעלו מעולם (מוצרים מיותרים), משחקים וישומים שהותקנו ללא אישור, משך הזמן בו משתמשים נימצאים באתרים כגון Facebook, LinkedIn או מצייצים ב-Twitter, ואפילו למנוע ממשתמשים לא מורשים להגיע למידע מסווג.

מרכיבי המערכת:

*    Agent חכם, קטן ובלתי מורגש המותקן בכל מחשב ארגוני ומנטר את כל הפעילות בו
*    Appliance המבוסס על שרת ו- SQL/DB שם נאגרות כל פעילויות מחשבי הארגון
*    מחולל דוחות חכם ופשוט לשימוש המאפשר דוחות (כולל גרפי) בכל חתך נידרש
*     Device Control:  הרשאות שימוש לחומרה ותוכנה
*    אבטחת מידע: מידע על פריצה לארגון, מניעת זליגת מידע, עבודה לפי הרשאות, וכו'
*    בדיקת עבודה נכונה בתהליכים (בהתאם לנהלים ולשלבים שהוגדרו).
*    התראות על חריגים (פעילויות הנוגדות את נהלי הארגון והוגדרו כאסורות).

התקנתי את Tomagi-IS  אצלי במחשב, ועקבתי אחר הפעילות במחשב שלי. ראיתי כמה זמן במשך יום עבודה שלם של 10 שעות הייתי בעבודה אקטיבית מול המחשב, באילו אתרים ביקרתי, איזה מוצרי תוכנה הפעלתי, מסמכים, מצגות, גליונות אלקטרונים וכו'. Tomagi-IS מאפשר לי ולכל אדם בארגון לראות מה באמת אנו עושים. אני משתמש במוצר לבקרה על עצמי ולמצגות. הארגון יכול לראות מצב אמת ומי מפעיל איזה יישום, למי התפוקה הגדולה או הקטנה ביותר במחלקה ספציפית וכו'.

Tomagi-IS הופך שעה בעבודה לשעת עבודה ונותן למנהלים עוד כלי לניהול העובדים (מצביע על הטובים וגם על הגרועים), ומאפשר חיסכון תפעולי ניכר.

Tomagi-IS מסייע בהתיעלות הארגון וחוסך כסף רב.

אירועים קרובים