תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סינריון – היחידה בישראל המציעה פתרונות לניהול מלא של המשאב האנושי

חברת סינריון היא החברה היחידה בישראל שמציעה מגוון מלא של פתרונות לניהול המשאב האנושי, בהתאם לסיסמה שחרטה על דגלה: מכוח אדם עד להון אנושי

29/04/2012 14:33

סינריון (לביא טיימטק לשעבר) שהיתה שם נרדף לפתרונות תוכנה לניהול כוח אדם – זמן ונוכחות העובדים, השלימה לאחרונה מספר מהלכים ושותפויות אסטרטגיות המרחיבים את סל המוצרים שלה בתחום ניהול ההון האנושי ומאפשרים לה להציע לשוק מגוון פתרונות מלא לניהול מחזור חיי העובד בארגון.

עם למעלה מ-18,000 לקוחות וכ-5,000,000 משתמשים ברחבי העולם, תקופה קצרה בלבד אחרי שרכשה את חטיבת המערכות של חברת ITR הקנדית – ובכך הפכה לחברה הפרטית הגדולה בקנדה לפתרונות לניהול מערך העובדים לשוק הבינוני, וכנציגתה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse הבינלאומית – המפתחת פתרונות תוכנה לניהול הכישורים בארגון (Talent Management), ממוצבת סינריון כמובילה בתחום מתן פיתרון מקיף לניהול הון אנושי.

"המטרה ששמה סינריון לנגד עיניה היא יצירת של סל פתרונות ייחודי בישראל שכולל בתוכו קשת שלמה של פתרונות לניהול המשאב האנושי בארגון. פיתרון מתקדם בתחום צריך להיות מודולארי, מותאם לצרכי הארגון ואופן פעילותו, לתת מענה להיבטים השונים של ניהול המשאב האנושי, הן במישור היומיומי, הטאקטי והן במישור האסטרטגי התומך ביעדים הנוכחיים והעתידיים של הארגון", כך אמר אלי אבני, מנכ"ל סינריון.

בכנס 'ניהול כישורים' שערכה החברה לאחרונה, התקיים דיאלוג מול 300 מנהלי משאבי אנוש, מהחברות הגדולות והמובילות במשק, אשר הביעו את הצורך בפתרון מקיף ואינטגרטיבי, עשיר בפונקציונאליות ששם דגש על חווית משתמש. עוד דגשים כפי שעלו מצד מנהלי משאבי האנוש לגבי הפתרון המבוקש הם: התאמה לצרכים הייחודיים של הלקוח, אפשרות לעבודה במספר שפות, מודולאריות, גמישות ויכולת תמיכה בצרכים משתנים של הארגון ועוד.

מגוון הפתרונות של סינריון נותן מענה מקיף בתחום: החל מניהול מערך העובדים (WFM – Workforce Management) – פתרונות מודולאריים מקיפים לאוטומציה של תהליכי ניהול מערך העובדים: נוכחות והיעדרויות, תמחיר משימות וסידור עבודה כמו גם חישובי שכר, דרך גיוס עובדים (Synerion Recruitment) – ניהול דרישות, יצירת מאגר מועמדים וסינונם תוך תיעוד התהליך וזיהוי התאמה מרבית בין דרישות המשרה לכישורי המועמדים, ועד  לניהול הכישורים בארגון (Talent Management) – פתרון מקיף ומשולב לזיהוי, פיתוח ושימור עובדים בעלי תרומה מרכזית להשגיו הנוכחיים של הארגון ובעלי פוטנציאל תרומה עתידית.

בעידן בו יש למקסם את המשאב החשוב ביותר של הארגון – העובדים, יש חשיבות מרכזית לכלים האוספים את המידע אודות העובדים, מנתחים ומציפים אותו. דוחות, כלי בינה עסקית ו-Embedded Analytics (תצוגות גרפיות של נתונים בזמן אמת) מציגים בפני ההנהלה תמונה מקיפה אודות המשאב האנושי הקיים, כמו גם אודות הצרכים העתידיים בתחום ומסייעת בקבלת החלטות למימוש היעדים העסקיים, הנוכחיים והעתידיים, של הארגון.

"המהלכים האסטרטגיים האחרונים שעשינו – רכישת ITR ושיתופי הפעולה, כמו גם השקת פתרונות הנותנים מענה להתפתחויות טכנולוגיות, כגון Synerion Mobile – אפליקציית ה-Smartphone –  מדגימים את ההליכה העקבית לקראת מימושו של החזון: סל פתרונות שלם, עדכני ומקיף לניהול מחזור חיי העובד בארגון ", הוסיף אבני, מנכ"ל סינריון.

אירועים קרובים