אפל מינתה את מטריקס לאינטגרטורית של מוצריה בארגונים בישראל

במסגרת המינוי תספק מטריקס שירותים ופתרונות מבוססי iPad בעולמות הפיתוח, היישומים הארגוניים העסקיים ועולם התשתיות והניהול, תוך קישור לתשתיות המידע ומערכות ה-IT הארגוניים ● גורמים בשוק העריכו, כי בעקבות המינוי תצמח פעילות מטריקס מובייל בהיקף מיליוני שקלים ● גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס: "הקשר הישיר שלנו למנהלים באפל העולמית ובאירופה ולמומחים הטכנולוגיים של החברה, פותח בפני השוק הישראלי גישה ישירה לידע הרב בתחום"

אפל (Apple) ונציגתה בישראל, iDigital, מינו את מטריקס לאינטגרטורית (ASI, ר"ת Apple System Integrator) מקומית של מוצרי החברה בארץ. במסגרת זו, תספק מטריקס פתרונות ושירותים לארגוני האנטרפרייז בישראל, המבוססים על מוצרי אפל. בנוסף, ג'ון ברייס – מכללת היי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, מונתה למרכז לימודים מורשה של אפל, AATC. גורמים בשוק העריכו, כי בשל המינוי החדש, יגדל היקף פעילותה של מטריקס מובייל במיליוני שקלים.

במסגרת המינוי תספק מטריקס שירותים ופתרונות מבוססי iPad בעולמות הפיתוח, היישומים הארגוניים העסקיים ועולם התשתיות והניהול, תוך קישור לתשתיות המידע ומערכות ה-IT הארגוניים. מובילי הפעילות במטריקס עברו בחינות הסמכה של אפל ועומדים בקשר ישיר עם מומחי החברה בחו"ל.

לפני כמה חודשים החליטה אפל החלטה אסטרטגית, לפיה עליה לתת מענה לצורכי הארגונים, בשל חדירתם של הטלפונים החכמים לארגונים. עד אז, היתה ממוקדת ענקית הטכנולוגיה בצרכנים הפרטיים. ההחלטה נבעה בשל התגברות מגמת ה-BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), במסגרתה מצאו עצמם ארגונים עם שלל מכשירי iPad, עליהם "הולבשו" יישומים ארגוניים. המגמה העלתה שאלות רבות: איך מחברים את היישומים למכשיר הטלפון החכם, מה מדיניות הפיתוח, מה כן לפתח ומה לא, כיצד להתמודד עם היבטי אבטחת מידע, מה יהיה אופן השימוש ואיך לבנות את הממשקים לניידים. על כן, החליטה אפל למנות אינטגרטור מקומי בכל מדינה, לטובת השוק הארגוני. יצוין, כי בארצות אחרות, בניגוד לישראל, הוחלט על מינוי של יותר מאינטגרטור אחד.

מרכז התמחות המובייל של מטריקס מתמחה באפיון, פיתוח והטמעה של מערכות ניידות עבור ארגונים בכל המגזרים. פעילות המובייל במטריקס קיימת מאז תחילת ימי שירותי תקשורת הנתונים על גבי התשתית הסלולרית, בתחילת שנת 2001, וממשיכה לגדול ולהתפתח מאז ועד היום. במסגרת מרכז ההתמחות, מוצעים פתרונות רבים לפיתוח הסביבה הניידת בארגון, החל בפיתוח מוצרים ותשתיות ייחודיים, פיתוח והטמעת מערכות לתפעול כוח עבודה נייד (אנשי מכירות, מפיצים, נהגים וטכנאים), מערכות המאפשרות פעילות לקוחות בשירות עצמי מול מערכות ה-IT והתפעול הפנים ארגוניות, ומערכות מובייל שיווקיות, התומכות ומשלימות את פעילות השיווק.

מרכז ההתמחות פועל במגוון של פלטפורמות טכנולוגיות ואף מפתח כלים ותשתיות ייעודיות בתחום. המרכז מפעיל מעבדת פיתוח לסביבת iPad ו-iPhone, לצד עבודה בסביבות אנדרואיד (Android), בלקברי (BlackBerry) ועוד. המעבדה מיישמת פרויקטים בארץ עבור לקוחות בנקאיים גדולים, חברות ביטוח, חברות טלקום, ארגוני ביטחון וממשלה, ארגוני בריאות ואחרים.

גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס. צילום: פלי הנמר"אני גאה על כך שמטריקס נבחרה לשמש System Integrator של אפל", אמרה לאנשים ומחשבים גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס. "המכשירים הניידים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, כאשר מרבית העובדים והלקוחות הם משתמשים כבדים בהם. לפיכך, על ארגונים לפתח אסטרטגיה רב-ערוצית המדגישה את הערוץ הנייד, ולמנף את ההזדמנויות האדירות שערוץ זה מזמן להם. כמו כן, עליהם גם להיערך לאתגרים כגון הרחבת הניהול, אבטחת מידע ושליטה ביישומים ובשימושים השונים של המכשירים".

לדברי רון, "הקשר הישיר שלנו למנהלים באפל העולמית ובאירופה ולמומחים הטכנולוגיים של החברה, פותח בפני השוק הישראלי גישה ישירה לידע הרב בתחום. שיתוף הפעולה יאפשר לארגונים לקבל שפע פתרונות, ידע וניסיון מהעולם ליצירת יתרון תחרותי".

"המומחיות שלנו", אמרה, "היא בפיתוח ויישום של יישומים ניידים ארגוניים, המתאפיינים בהטרוגניות של מכשירי הקצה. כך, פיתחנו כלי בשם TouchPoint, המבוסס על פלטפורמת הקוד הפתוח PhoneGap לפיתוח יישומי מובייל. להערכתי, רוב הפרויקטים בתחום בארץ פותחו על ידינו, והפרויקטים הללו נעשים תמיד בראייה של עבודה, פיתוח והתאמה מול כלל מכשירי הארגון הניידים".

לדברי נתי דרוטין, סמנכ"ל המכירות של iDigital, "אנו מציעים לארגונים עסקיים להצטרף למהפכת הניידות שאפל מובילה בכל העולם. מטרת המהלך היא להקנות לעסקים ידע והבנה בכל הקשור לניהול נייד ושימוש בטכנולוגיה לשיפור החשיפה, גישה ללקוחות חדשים והגדלת ההכנסות. אנו ומטריקס מציעים למנמ"רים פתרונות מנוהלים ומאובטחים מקצה לקצה, המותאמים באופן ספציפי לתשתיות המידע בארגון".

רוצים לשמוע עוד? הירשמו לאירוע שיתוף הפעולה בין אפל למטריקס, שייערך ב-22 במאי בתל אביב

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. David

    MaaS360 מנהל את כל מכשירי הiPad וה-iPhone מהענן

אירועים קרובים